Сьогодні в креативі більше винятків, ніж правил. Те, що було круто вранці, після обіду вже кліше. Тренди змінюються швидше, ніж ми кліпаємо, а реклама схожа на що завгодно, крім реклами.
SKVOT — це онлайн-школа для тих, хто хоче опанувати нові сфери креативної індустрії швидко. Студенти курсів здобувають те, за чим йшли. Окрім цього, випускники змінюють роботу в службі підтримки на графічний дизайн та здобувають нагороди на європейських конкурсах. Ось цитати з їхнього інтерв’ю:
«У мене 6 років досвіду у маркетингу. На навчання у SKVOT я прийшла як SMM-менеджер з ключових проєктів у рекламному агентстві повного циклу. А дуже скоро після закінчення курсу я отримала офер від dentsu* та перейшла туди стратегом. Я прийшла за базовими академічними знаннями в комунікаційній та бренд-стратегії. Курс SKVOT мені здався дуже наповненим та цікавим».
* — Японський рекламно-комунікаційний холдинг. Входить до найбільших світових медійних агентств. Штаб-квартира розташована в Токіо, офіси компанії знаходяться в 145 країнах.
«Я точно отримала те, за чим йшла на цей курс: мені хотілося знати, як працювати зі сенсовим наповненням та сюжетом, створювати візуальні метафори в ілюстрації та розуміти, як вони впливають на людину. Я навчилася розповідати історію через ілюстрацію».
«До курсу я думала, що маю механічно вирішувати чужі завдання на шкоду своєму «я». Здавалося, що мої думки та почуття варті хіба що посту в моєму інстаграмі. Але на курсі я зрозуміла, що в мене може бути своя мова та стиль — і я маю їх дотримуватися. Потрібно просто знайти тих, з ким зіпсуєшся, — у цьому вся фішка. А ще я потрапила до SKVOT MAG — там опублікували мій курсовий текст, і я залишилася в журналі автором. Отак усе круто склалося».
«Коли Ілля (лектор курсу) пішов з banda і почав працювати в новому агентстві, я подавалася до нього графічним дизайнером. Зробила тестове, потім проходила співбесіду — Ілля сказав, що маю класний крафт, а з креативом усе не дуже. Я зрозуміла, що мені справді треба прокачатися в креативному підході. Тож пішла до Іллі на курс, щоби дізнатися про місце артдиректора в рекламі.
Так вийшло, що мій потік курсу «Артдиректор» та прийняття робіт на Pentawards 2021 збігалися за датами. Дедлайни для подачі були жорсткі: поєднувати з домашками не вийшло б — і я обрала конкурс. Якби я не пішла на курс до Іллі, проєкт не відбувся б. Він дав мені емоційний поштовх. Те, як RTLS виглядає — це результат бази, яку я отримала в SKVOT».
«Кілька років я працювала в службі підтримки американської компанії й навіть виросла до тімліда. І хоча фінансово там було плюс-мінус комфортно, цього літа я звільнилася — вирішила, що настав час займатися тим, що мені подобається. План був таким: відпочити, напрацювати скіли та розпочати роботу в графічному дизайні. Я сподівалася, що цей курс допоможе мені напрацювати навички та відкрити для себе щось нове. Хотілося прокачатися настільки, щоби знайти фултайм-роботу в цій сфері, а не просто фріланс. У мене вийшло».