Популярна онлайн-гра «Словко», український аналог оригінальної Wordle, повторила її долю. Гру у її автора, львівського підприємця Петра Нека, купило видання ZAXID.NET. Суму сторони не розголошують. AIN.UA дізнався у автора гри про деталі угоди.

  • Wordle — це популярна онлайн-гра у слова, створена американським програмістом Джошем Вордлом, її за семизначну суму нещодавно купило видання The New York Times. На хвилі популярності Wordle почали з’являтися й інші її мовні версії. В Україні запустили одразу дві такі гри — «Кобза» і «Словко».
  • З 14 лютого 2022 року ZAXID.NET став офіційним видавцем гри. Видання пише, що «Словко» і надалі буде безкоштовно доступне на окремому субдомені, куди гравців будуть редиректити з особистого сайту Петра Нека, де гра розміщувалася раніше.
  • Як Петро розповів AIN.UA, це була ініціатива видання: «До мене звернулися із ZAXID.NET, а я добре знаю це видання, то, трохи подумавши, вирішив погодитись».
  • «Словко» базується на відкритому коді білоруської гри, яку автори виклали на GitHub. Тож предметом угоди в даному разі є не стільки технічна складова гри, скільки ТМ, добірка слів і тому подібне.
  • За словами Петра, про подальшу участь гри він із покупцем не говорив, і активно розвивати її не планує: буде грати у неї як і всі решта: «Якщо потрібно буде, зможу щось порадити, допомогти. Про платні плани мені невідомо, думаю, гра лишиться безкоштовною».
  • Новий видавець «Словка» планує доопрацювати гру з урахуванням побажань гравців: будуть оновлені словники і передбачений вибір «слова дня», який зараз є автоматичним.
  • Історію створення гри ми публікували раніше, на момент публікації у гри було 7000 сесій на день, відтоді ця кількість подвоїлася.