Команда monobank працює віддалено з перервами на укриття в бомбосховищах. Редакція AIN.UA поговорила із маркетинговим директором компанії Анатолієм Рогальським про роботу під час війни.
Як працює monobank зараз? Чи у всіх регіонах користувачі в однакових умовах?
Усе у штатному режимі. У всіх регіонах клієнти в однакових умовах, якщо говорити про користування карткою. Інфраструктура партнерів з поповнення та зняття працює залежно від ситуації в населеному пункті. До нас продовжує приходити по 5 000 клієнтів в день, тому ми тримаємо руку на реєстрації. До 24 лютого в пікові моменти приходило по 7 000 — 10 000 нових клієнтів. Оскільки зараз ми не можемо видавати пластикову картку, ми концентруємося на реєстрації віртуальних карт.
Як працює команда?
Більшість і так працювали віддалено. Так вони і продовжують, іноді з перервами на укриття у бомбосховищі. Всі співробітники знають, що ми є системоутворюючим банком і потрібно працювати з подвійним зусиллям, щоб не підвести клієнтів зараз.
Як працює додаток та інші послуги?
Додаток працює без перебоїв. Свої POS-термінали ми ще не поставили, але у колег по ринку все працює штатно. У нас є QR-еквайринг, він також працює штатно.
З якими труднощами стикається monobank зараз?
Багато колег переміщуються, тому бувають затримки в комунікації. В іншому ми в повному бойовому режимі.
Які пільги monobank дає своїм клієнтам в умовах війни? Чи є якісь обмеження?
Щодо пільг були офіційні заяви, нічого нового я тут не скажу. А щодо обмежень щодня ситуація змінюється. Ми додали на головний екран програми меню, в якому постійно актуалізуємо поточні обмеження, можна переглянути актуальний список там.