Каліфорнійська платформа аналітики й купівлі реклами на аналоговому і стрімінговому телебаченні Tatari 28 березня оголосила про придбання TheViewPoint, SSP-платформи та рекламного сервера, орієнтованого на паблішерів інтернет-телебачення Connected TV. Компанія також має офіси в Дніпрі, Києві та Запоріжжі.

Як кажуть в компанії, об’єднання технологій обох компаній сприятиме більш вигідний взаємодії для рекламодавців та паблішерів (видавців): деталізовані дані зі сторони паблішерів дозволять брендам краще оцінювати ефективність реклами, що, в свою чергу, дозволить обирати більш вигідні місця для показів і підвищить попит на рекламу для паблішерів.

Ефективний механізм взаємодії вкрай необхідний, і ми вважаємо, що зможемо створити такий найближчим часом завдяки економічним вигодам, які наша технологія принесе як паблішерам, так і рекламодавцям

– каже генеральний директор Tatari Філіп Інгельбрехт

Угода відбувається на тлі стратегії з прискорення розробки продуктів й угод, спрямованих на вирішення проблем supply-side оптимізації (SPO), зокрема Openpath від Trade Desk і GroupM Premium Marketplace з Pubmatic і Magnite.

TheViewPoint була створена для покращення позицій CTV видавців в digital середовищі, та допомагає підвищити результати монетизації за рахунок реклами. Ця угода підтверджує значні досягнення наших зусиль, а об’єднання технологій Tatari і TheViewPoint сприятиме важливим і вкрай необхідним зрушенням індустрії CTV в цілому”

– прокоментувала генеральний директор і засновниця TheViewPoint Тетяна Середюк

Про Tatari

Серед клієнтів Tatari такі бренди, як Made In, Daily Harvest, Calm і Ibotta. Компанія визнана Business Insider однією з найпопулярніших ad-tech компаній 2021 року та надалі розширюватиме свої відносини з SSP-платформами. Tatari має штаб-квартиру в Сан-Франциско з додатковими офісами в Лос-Анджелесі та Нью-Йорку.

Про TheViewPoint

TheViewPoint заснована у 2019 році та нещодавно номінована AdExchanger як “найкраща технологічна компанія ранньої стадії”. TheViewPoint скорочує розрив між покупцями і продавцями медіа, пропонуючи видавцям SSP-платформу, рекламний сервер та індивідуальні інструменти, що орієнтовані на ринок CTV. Штаб-квартира компанії знаходиться в Нью-Йорку, а офіси – в Ізраїлі та Україні.