Лідери великих продуктових IT-компаній заснували фонд КОЛО, мета якого – задовольнити середні потреби українських захисників. Мова йде про закупки товарів, на які бракує часу у великих волонтерських організацій, а в менших — недостатьньо коштів.

Хто заснував фонд

До основного складу фонду увійшли очільники та топ-менеджери Kyivstar, Readdle, Reface, Techiia, ЛУН, Tumblr, WISE, Pragmatech, Projector, Vimeo та інших.

«Об’єднання топів продуктових компаній неформально існує вже давно: ми обмінюємося досвідом і підтримуємо одне одного. Кожен із нас має досвід запуску продуктів, команд і цілих компаній, керівництва сотнями людей, фінансами, маркетингом. Звісно, тому нам набагато легше організувати будь-які процеси. Важливо, що ми звикли працювати в ситуації невизначеності, швидко тестувати різні варіанти», – пояснив CPO «Київстар» Міша Нестор.

За його словами, організація має необхідний досвід, щоб не витрачати тижні на організацію процесів, а виконувати замовлення практично за добу.

Що робить КОЛО

Фокус фонду — бронежилети та шоломи, квадрокоптери та дрони, супутникові телефони та рації, тепловізори та приціли, які швидко доставляються в гарячі точки. Заявки приймаються на потреби у спорядженні бійців ССО, ЗСУ, ТРО, СБУ, поліції та інших.

Фото: КОЛО

«Спостерігаючи за зусиллями благодійних фондів і окремих волонтерів вже з перших днів ми побачили проблему – закупки середніми партіями не цікаві великим фондам, і недоступні по коштам для індивідуальних волонтерів. Скажу більше – волонтери роблять можливе і неможливе, щоб допомогти всім одразу. Ми ж, в свою чергу, сфокусувалися на конкретних групах спорядження для ЗСУ, а також на допомозі конкретним областям – тільки тим, де проходять активні бойові дії», – пояснив Рей Астафічев, Head of Growth, Readdle.

Керівники фонду гарантують надійність витрачених коштів і публікуватимуть звіти на офіційному сайті.

Що вже зробили

Як повідомляється на офіційній сторінці фонду, станом на 19 березня вдалося зібрати 16,5 млн грн.

На частину зібраних коштів вже закупили і передали армії:

  • 50 супутникових телефони для ССО на 1 500 000 грн;
  • 4 убер-дрони з інфрачервоними камерами, зарядними станціями та запасними акумами на 3 млн грн;
  • 57 тепловізорів в Харків, Дніпро та інші гарячі точки України;
  • бронежилетів 4-ї категорії на 11 400 000 грн для ЗСУ та ТРО Київської області.
  • 67 тепловізорів для ССО за 2 400 000 грн;
  • ще 100 бронежилетів для ССО за 2 617 000 грн;
  • 4 фури з медикаментами.

Інші перевірені джерела для збору коштів на потреби українських захисників, медиків та цивільного населення ви можете знайти за посиланням нижче: