Українські коміки-стендапери організували аудіокімнату в Twitter під назвою «Розкрутка». Її мета — дати користувачам розслабитись на тлі усіх подій, і заодно — зібрати кошти на українську армію. За весь час «Розкрутка» зібрала для фонду «Повернись живим» більше 250 000 грн. AIN.UA розповідає про це шоу.
Як з’явилась ідея
Співорганізаторка «Розкрутки» Айше Салімгарєєва розповіла AIN.UA, що ідея зробити щось корисне для психіки користувачів була очевидною від початку війни:
«Ще з першого дня повномасштабного вторгнення росії на територію України я зрозуміла, що буде п***а, особливо психіці, яку кожен з нас захищав та оберігав. Тому питання робити хоча б щось розважальне стало пріоритетним», — говорить вона.
Пару тижнів ідею не реалізували, бо «було відчуття, ніби це хайп на війні». Але зрештою Айше написала знайомим комікам-стендаперам Дмитру Поліщуку (той, що в Twitter Кібердімон тактичний) та Сергію Афонському (Харківський бісквіт) і вони запустили шоу.
Як це працює
Аудіокімнати в Twitter — це аналог подкасту (або Clubhouse, якщо пам’ятате таке), з ведучими та аудиторією. Щодня або через день «Розкрутку» проводять у Twitter о 21:00 за київським часом. Айше та інші організатори постять про це анонси та нагадування (десь о 13:00-14:00). За бажання можна встановити собі сповіщення про початок шоу. Щоб послухати «Розкрутку», можна підписатись на нагадування, або ж просто зайти до Twitter о 21:00 і підключитись до аудіокімнати (бузкового кольору кнопка згори стрічки). Кожен випуск слухає більше 1000 користувачів.
Айше також викладає записи старих випусків:
«Ціль — «розкрутити» слухачів після напруженого скролу стрічки за весь день. Війна війною, а країні потрібно психологічно здорове населення. Відволіктися + посміятися + закинути донат на ЗСУ», — пише Айше.
Які результати
Команда вже провела понад 15 стрімів, сім з них були з прикріпленим посиланням на рахунок в monobank. Так вони збирають кошти для фонду «Повернись живим», який проводить закупки та навчання для української армії. За час існування «Розкрутки» вдалося зібрати 250 000 грн. В середньому за один випуск глядачі переводять 30-50 000 грн на потреби армії.