Інформаційний фронт: як MGID допомагає давати відсіч російській пропаганді

Чи не найвдаліше рішення в часи невизначеності й постійно змінюваних обставин — робити те, що вмієш найкраще. Цим принципом скористались чимало українських бізнесів, і MGID не стала винятком. Працівники MGID (понад 500 із яких — українці) зосередились на розробці та запуску рекламних кампаній, а також створенні великої кількості контенту, доступного для використання всіма охочими.

З початку повномасштабного вторгнення 24 лютого глобальна рекламна платформа MGID зосередилася на створенні та проведенні інформаційних рекламних кампаній у США та Європі, щоб боротися з дезінформацією, допомагати розповсюджувати правду про напад Росії та збирати кошти для збройних сил України. 

Цифрові рекламні кампанії були запущені на платформах MGID, Google й Facebook. За час кампанії було отримано 17 726 341 кліків, 9 382 718 440 переглядів та охоплено 102 451 250 унікальних користувачів по всьому світу.

«Завдяки світовому охопленню нашої платформи, підтримці партнерів, залученості співробітників MGID, а також тісній співпраці з 50 експертами з Міністерства цифрової трансформації та IAB Ukraine ми змогли запустити масову інформаційну кампанію, яка висвітлює реалії життя українців після 24 лютого. Ми й надалі працюватимемо над поширенням правдивої інформації й підтримуватимемо зусилля, спрямовані на припинення цієї війни та захист суверенітету України»,розповідає СEO MGID Сергій Денисенко.

Завдяки тісній комунікації компанії зі світовою AdTech-спільнотою через профільні іноземні ЗМІ (ExchangeWire, BusinessInsider, AdExchanger, MarTech) MGID також вдалося залучити декілька рекламно-технологічних компаній світового масштабу до глобальної протидії російській пропаганді.

Окрім інформаційної допомоги, компанія й надалі працює над розвитком продукту та підтримує свою операційну та R&D діяльність в Україні. MGID зберегла всі робочі місця, а також і далі виплачує заробітну плату співробітникам, що пішли служити в ЗСУ, ТРО та активно займаються волонтерством.

Про MGID

MGID — це глобальна рекламна платформа, яка допомагає брендам охоплювати унікальну локальну аудиторію. Privacy-first технології та AI гарантують рекламодавцям релевантність і високу якість реклами, а також безпечність середовищ її розміщення для брендів.

Компанія пропонує різноманітні формати реклами, включно з нативною, банерною та відеорекламою, щоб забезпечити позитивний досвід для користувачів. Це дає рекламодавцям змогу підвищити ефективність кампаній, а видавцям — утримувати та монетизувати свою аудиторію.

Щомісяця MGID охоплює 900 мільйонів унікальних читачів 200 мільярдами показів оголошень на платформах 25 тисяч перевірених видавців. Щоб отримати додаткову інформацію, відвідайте сайт.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук