AIN.UA продовжує публікувати історії бізнесів з різних галузей, які зараз виживають за умов війни. Історію геймдев-студії Gamepack розповідає її засновник Руслан Зеленський.

Як зреагували на повномасштабну війну

Gamepack — це українська компанія, в нас є два департаменти: аутсорс та продуктовий. В аутсорсі працює понад 100 людей та близько 50 у продуктовому. Нашій компанії — 6 років.

За місяць до початку повномаштабної війни ми почали опрацьовувати антикризовий план на випадок непередбачуваного розвитку подій, але не очікували, що вторгнення почнеться так різко і підло.

Ну і, звичайно, ми до кінця відмовлялися в це вірити.

Коли всю Україну почали бомбити, ми не могли повноцінно займатися евакуацією співробітників, тому що в цей момент кожен думав про порятунок своїх сімей.

Після кількох днів, коли більшість людей було в безпеці, ми почали дізнаватися, хто де і кому яка допомога потрібна. На жаль, особисто ми вже не були в змозі організувати евакуації через тяжкість ситуації, але по можливості допомагали і робили все, що було в наших силах, для порятунку наших людей із гарячих точок.

Загалом у нас дуже ефективно налагоджена система роботи в компанії, і тому під час війни наш бізнес практично не постраждав. Від самого початку ми будували віддалену роботу зі співробітниками та відточували методи роботи. Нам не нашкодив ковід, і цю війну ми всі теж переживемо з божою допомогою.

Команда Gamepack у мирні часи, фото надане компанією

Як на війну зреагували клієнти

З клієнтами тут — двояка ситуація. З одного боку, частина з них почала виявляти обережність, думаючи, що в ситуації війни ми стали набагато менш ефективними, а вони не хотіли ризикувати. З іншого боку, про Україну почав говорити весь світ, і кожен висловлював свою підтримку. Зацікавленість зростала, і звичайний діалог міг іноді перейти в робочій режим. Тому в цьому питанні нам стало навіть легше трохи.

Скільки людей з команди переїхало

Більшість все ж таки залишилося в Україні, частина людей вирішила поїхати на якийсь час в інші країни. Наприклад, у мене четверо маленьких дітей і ми просто не мали права залишати їх у небезпеці. Також виділяли деякі кошти для релокейту та облаштування співробітників на новому місці.

Як війна вплинула на роботу

Ми організували в компанії психологічну допомогу, в якій дуже багато наших співробітників побачили велику потребу, так само ми організовуємо збори на ЗСУ, гуманітарну та евакуаційну допомогу, як і будь-який українець зараз.

Практично всі співробітники зараз працюють, ми ставимося до роботи як до внутрішнього фронту, країні потрібні як боєприпаси, так і фінанси, тому наша частина у цій війні — продовжувати будувати сильний ефективний та працюючий бізнес. Звісно, у команді є хлопці, які і в теробороні, і волонтерять, вони — просто герої.

Як на війну зреагував ринок геймдеву

Загалом дуже велика кількість західних компаній відкрили збір фінансової допомоги для українців і висловлювали активну підтримку та засудження російської агресії, за що їм величезна подяка. У бік російського геймдеву ми навіть не дивимося, він просів практично на 90% і продовжує мовчати.