AIN.UA продовжує розповідати про те, як українські бізнеси та компанії працюють в умовах війни. Цього разу ми поспілкувалися з Ксенією Прожогіною, VP of People в 3DLOOK, команда якої займається розробкою технології сканування людського тіла по фото. Не дивлячись на війну та пов‘язані з нею фінансові втрати, робота компанії не змінилася операційно. Маючи офіс в США, 3DLOOK продовжує наймати нових спеціалістів в Україні, збільшує зарплати, а також представила новий продукт.

Ксенія Прожогіна
Фото: 3DLOOK

«Країною релокації обрали Польщу»

В 3DLOOK зазначають, що готувалися до можливого повномасштабного вторгнення росії. Компанія попередньо перенесла усі данні на хмарні сервери, зробила план підтримки клієнтів для закордонних співробітників, поки українці будуть приїжджати. Крім того, в 3DLOOK розробили комунікаційний план для клієнтів – всі вони були проінформовані, що компанія розуміє, що може статися, та пропрацювали всі ризики.

Країною релокації обрали Польщу. Ксенія зазначає, що ця країна не тільки ментально схожа, – в Польщі знаходяться офіси багатьох ІТ-компаній, які могли б допомогти швидко розгорнути офіс. Компанія попередньо закладала бюджет на релокацію. Однак, тоді команда розраховувала, що війна закінчиться через місяць-два. Попередньо були сплановані маршрути, рейси з усіх міст України, де знаходяться команди та готелі, куди будуть переміщені люди.

«В ніч з 23-го на 24 лютого, коли ми дізналися, що всі рейси скасовано, за пару годин до першого удару HR-команді вдалося викупити номери в готелях Чернівців та Ужгорода. Від самого ранку всі співробітники з сім’ями, які вирішили виїхати машинами, виїхали до зазначених готелів. Частина співробітників змогла дістатися кордону та виїхати. Ми вирішували мільйон поточних завдань та запитань від команд та сімей», – коментує Ксенія Прожогіна. 

«Підняли заробітні плати»

Операційно робота не змінилася. Команда і до того була міжнародною, плюс досвід ковіду навчив всіх працювати віддалено, додають в 3DLOOK. В компанії прийняли рішення тимчасово закрити офіси в Києві та Одесі. Одночасно, був відкритий тимчасовий офіс в Ужгороді та постійний офіс в Варшаві. В команді додають, що з війною в HR-команди з’явилися нові завдання із забезпечення роботи людей відразу в десятках локацій, додались питання щодо релокації людей, допомоги з житлом тим, хто знаходився в Європі.

Усі співробітники зберегли свої робочі місця. Зарплату за лютий компанія перерахувала 24 лютого всім авансом, а в березні підняла заробітні плати в середньому на 15% по компанії.

3DLOOK не призупиняла найм. З початку війни до команди приєдналися 5 нових співробітників в Україні, на момент виходу матеріалу компанія підписала оффери ще з трьома людьми.

«Робота над збільшенням команди не закінчується. Ми наймаємо людей відповідно до їх знань та навичок, і не важливо, де вони знаходяться», – додає Ксенія. 

«Ніхто не відмовився від продукту»

В компанії коментують, що основним ринком для 3DLOOK були та залишаються США. В травні 2022-го у компанії більше 80 клієнтів переважно зі Штатів та Європи. Ніхто не відмовився від партнерства через війну. Коли росія розпочала масштабне вторгнення в Україну, клієнти висловлювали лише розуміння та підтримку.

У перші дні війни, поки команди з Києва та Одеси переїжджали до більш безпечних міст, американська команда взяла на себе найважливіші задачі та проекти. Компанія вела прозору комунікацію з приводу того, де знаходиться українська команда і як проходить релокейт. За першої можливості, говорять в 3DLOOK, усі повернулись до роботи. З того часу вдалося запартнеритись з кількома новими клієнтами в США.

«Несемо втрати, але в Україні залишимось»

Ксенія Прожогіна зазначає, що комапнія понесла деякі витрати по релокейту співробітників, яких не планувала. Але за рахунок перерозподілу бюджету та роботи команди продажів, компанії вдається покривати ці витрати.

На питання, чи залишатиметься 3DLOOK в Україні, в компанії відповіли: «Однозначно так, тут наша команда і наше коріння». Одночасно, 3DLOOK розширюється та відкриває офіси в інших країнах – це було частиною стратегії і до війни. 

Щодо подальшого розвитку, в компанії зазначають, що не дивлячись на війну, у березні вдалося запустили новий продукт – віртуальну примірочну YourFit 2.0. Він дає можливість покупцю визначитись з правильним розміром одягу, віртуально його приміряти на себе, отримати персоналізований підбір одягу та поширити результати примірки в соцмережах.

«Жоден із продуктів на ринку не дає таку функціональність, до того ж, YourFit 2.0 підтримує швидку інтеграцію з магазинами на платформі Shopify», – додає Прожогіна.

В планах – подальший розвиток продукту, інтеграція з новими платформами та додаткові функції. Вони, як зазначають в компанії, зроблять користування продуктом ще зручнішим, а результати – ще ефективнішими.