Редакція AIN.UA спільно з компанією Mastercard запустили проєкт «Сила Бізнесу», у якому ми говоримо з українськими підприємцями про те, як вони працюють в умовах війни, волонтерять та планують подальший розвиток свого бізнесу.

Гостею нового випуску стала Ксенія Чайковська — PR та маркетинг-директорка Atlas. Ксенія поділилася, чим зараз живе команда, як використовує свої офіси для гуманітарних потреб, а також розкрила деталі організації благодійного телемарафону Save Ukraine — #StopWar і чи відбудеться Atlas у 2022 році.

Слухати на SoundCloud:

Також прослухати епізод можна на Apple Podcasts, SpotifyAnchor та Overcast. Або ж читайте коротку текстову версію нижче.

Декілька фактів із розмови: 

  • Головне досягнення команди Atlas — створення найбільшого в Україні та Східній Європі музичного фестивалю. У 2021 році за 7 днів подію відвідали понад 600 000 гостей. Для фестивалю цього року планували багато нового: менше днів, але більше відомих світових хедлайнерів, кращі сцени, потужніший та покращений звук. Та вже зранку 24 лютого стало зрозуміло, що подія влітку не відбудеться.
  • Перші рішення Atlas стосувалися команди: співробітникам наперед виплатили зарплатню, допомогли з побутовими питаннями та організували виїзд всіх, хто цього потребував, до безпечніших регіонів країни. 
  • Далі — облаштували бомбосховище у будівлі офісу у Києві: закупили все необхідне й привели до ладу приміщення, яке вже давно було занедбаним. Ним користуються всі охочі — це загальне бомбосховище кількох будинків, що стоять поруч з офісом компанії. Частина команди виїхала до Буковелю, де проходив зимовий фестиваль Atlas Weekend Bar & Après Ski — з початком війни він також зупинився.
  • Усі ресурси, що були виділені на фестивалі, роздали на гуманітарні та військові потреби. Але потім постало питання: що робити далі? Команда Atlas організовує музичні події, тому вирішили взятись за ідею створити благодійний проєкт, куди запросили зірок та політиків з усього світу. Так з’явився музичний марафон Save Ukraine — #StopWar. На час підготовки матеріалу вже вдалось зібрати понад 1,5 млн євро. Зараз команда планує щось нове і, можливо, в офлайн-форматі.
  • Ідею провести фестиваль Atlas не відкидають, але вже після перемоги. «Усі іноземні хедлайнери хочуть до нас приїхати, як ніколи раніше, Україна для них — важлива», — розповідає Ксенія Чайковська, PR та маркетинг-директорка компанії.