Група київських розробників випустила додаток Perkset, в якому IT-компанії, крім звичних бенефітів, зможуть пропонувати спеціалістам допомогу, актуальну в період військових дій.
- Програма дозволяє компаніям закладати свій перелік «бенефітів». Наприклад, фахівці можуть надіслати запит на релокацію, фінансову допомогу, допомогу з пошуком житла.
- Також доступні класичні бонуси well-being, які актуальні сьогодні: медична допомога, страховка, консультація психолога та ін.
- За задумом розробників, через додаток представники HR можуть максимально швидко реагувати на запити працівників.
«Сервіс Perkset планувався до запуску у мирний час як помічник для HR по роботі з бенефітами. Проте зараз замість корпоративної лояльності увага роботодавців змістилася до піклування про безпеку спеціалістів. У результаті програма отримала нові функції», – кажуть творці проекту.
Розробники відкрили вільний доступ до програми. Сервіс вже доступний у Google Play і незабаром з’явиться у App Store. У двох українських IT-проектах вже почали тестувати програму, через яку збирають запити про допомогу. Наприклад, сім’ї із Запоріжжя підшукали житло на заході Україні, а трьом миколаївцям організували консультацію психолога.
З минулого року на ринку IT було відзначено збільшення уваги до роботи з бенефітами. Тенденція помітна як у світовому масштабі, так і серед українських компаній. Згідно з дослідженням, проведеним Perkset, 82% українських IT-проектів пропонують спеціалістам різноманітні бонуси. Бенефіти стали розглядати як спосіб підвищення працездатності команди, збільшення лояльності та зменшення плинності кадрів.
Майже три чверті (72%) роботодавців у всьому світі планують у 2022 році урізноманітнити пільги для своїх фахівців. В Україні цей показник поки що нижчий – кожна третя компанія (31%) збиралася переглянути наповнення бонусного пакету.
Понад 70% роботодавців називають основною проблемою персоналу – стрес, вигорання та проблеми з ментальним здоров’ям. Респонденти опитування визначають well-being, як найслабшу область. У 32% українських компаній вважають, що їхні програми лояльності недостатньо підтримують емоційне благополуччя.