Приватний благодійний фонд Keep Going фінансово та інформаційно допомагає українським підприємцям, що постраждали внаслідок російського вторгнення з 24 лютого.
AIN.Business з’ясував, як підприємцям отримати грант від Keep Going та як кожний з нас може безпосередньо допомогти бізнесу, чия історія вразила.
Мета Фонду
Ініціатором створення платформи Keep Going є український IT-підприємець та засновник фотостоку DepositPhotos Дмитро Сергієв. Разом з кількома однодумцями з IT-середовища Дмитро станом на кінець квітня вже зібрав 30 млн грн. Окрім фінансової допомоги малому бізнесу, Keep Going – це також медіа, де команда проекту розповідає історії конкретних підприємців та показує, як війна змінила їхнє життя.
Історії підприємців – у вільному доступі на сайті фонду. Частина з них потребує донатів, частина – інформаційної підтримки. Фонд не збирає та не розподіляє донати між підприємцями на власний розсуд, а безпосередньо донор вирішує, як допомогти конкретному бізнесу.
Саме зараз важливо дати поштовх тим підприємцям, які потерпають від російського вторгнення, але не зневірилися. Саме зараз потрібна перша допомога тим, хто здатен піднятися сам і підняти інших, – переконаний Дмитро Сергієв.
Команда проекту підкреслює, що зараз, як ніколи, необхідно запустити ланцюгову реакцію відновлення підприємницького духу. Це має примножувати зусилля українців, щоб допомога нашим захисникам тільки зростала.
Як отримати грант?
Щоб отримати фінансову підтримку, підприємець має відповідати зазначеним вимогам:
- працювати в Україні. Якщо бізнес здійснив релокацію за кордон, то претендувати на допомогу він не може. Якщо переїзд відбувся в межах України – можна заповнювати заявку;
- підприємець має допомагати забезпечувати військові чи гуманітарні потреби на час війни.
Якщо бізнес відповідає цим двом пунктам, необхідно заповнити заявку.
Структура заявки:
- назва компанії;
- вказати напрямок роботи (вибрати один з 9 варіантів);
- адреса;
- чи компанія здійснювала релокацію;
- вказати сайт та соцмережі;
- вказати код ЄДРПОУ – для юридичних осіб та ІПН – для ФОПів;
- зазначити кількість співробітників;
- розказати про свою команду, цінності, клієнтів;
- розповісти, як компанія допомагає врегулювати військові чи гуманітарні потреби;
- конкретно зазначити допомогу, яку компанія надала потерпілим внаслідок війни;
- які плани компанії на майбутнє;
- обрати вид допомоги, який потрібний бізнесу зараз:
- фінансова підтримка;
- інформаційна, включаючи промо продукції;
- експертна, консультації від фахівців та експертів;
- надіслати фото співробітників та робочих приміщень;
- якщо відбулася релокація бізнесу, необхідно зазначити зміну спеціалізації продукції чи надання послуг;
- записати відео до 3-ох хвилин з презентацією команди та продукції;
- чи можна зараз замовити продукцію/послуги компанії.
Як стати донором?
Сьогодні на сторінці фонду розміщені 23 історії українських підприємців, які перелаштувалися на військові на гуманітарні потреби країни на час війни. У розділі «Історії» команда Keep Going розповідає про тих, хто потребує допомоги. У правому кутку наведені банківські реквізити підприємців – героїв історії. Задонатити можна довільну суму або ж обрати одну з наведених – 100, 200 чи 500 грн.
Усі історії, які потребують фінансування, отримують частину допомоги від фонду. Динаміка надходжень виглядає так:
- історія Сергія Свидиренка, що рятує власну ферму на Донеччині.
Потребує 200 000 грн, Keep Going надав 50 000 грн, задонатили майже 12 000 грн.
- сімейна сироварня Polton, що у Запорізькій області, збирає кошти, щоб збільшити обсяги допомаги вимушеним переселенцям.
Потребує 360 000 грн, Keep Going надав 90 000 грн, задонатили понад 13 000 грн.
- кав’ярня «КІІТ», яку відкрили у Львові вимушені переселенці з Бородянки та Ірпеня.
Потребує 50 000 грн, Keep Going надав 12 500 грн, задонатили 9 000 грн.
Раніше AIN.Business писав, як «Дія.Бізнес» запустила серію вебінарів про франчайзинг та як жінкам отримати допомогу в релокації бізнесу.