Українська компанія Preply, що розробляє освітній маркетплейс, зробила ребрендинг та представила оновлену айдентику. Ціль трансформації — підкреслити зростання та еволюцію бізнесу, у тому числі цифрову, а також ідентичність бренда Preply.
Коли ми починали Preply, то купили лого за $20 і вибрали кольори «на око». Зараз ми подорослішали і останні 6 місяців a/b тестували напрямки дизайну і добилися того, що зараз впевнені — оновлений бренд принесе long-term зростання бізнесу, — написав співзасновник Preply Дмитро Волошин.
В основі старого логотипу Preply — дві сторони освітнього процесу: учні та викладачі, дві книги.

Зображення у тексті: Preply
Як зазначають в компанії, основним завданням команди було модернізувати та спростити логотип, передати еволюцію від паперу до цифри та водночас продемонструвати прагнення бізнесу до постійного розвитку та росту.

Оновлений логотип — це мовна бульбашка «з метафоричним укусом (трикутного) яблука (hello, Apple)».

У компанії зазначають, що трансформації мають на меті зафіксувати та підкреслити зміни у позиціюванні бренда: «Ми хочемо переконатися, що перетворилися з сором’язливих та незграбних до більш впевнених і близьких — стали вашим особистим репетитором».