Колишній дизайнер інтерфейсів компанії Apple Кен Косієнда згадує про те, як співзасновник компанії Стів Джобс керував розробкою продуктів. Про це він написав короткий тред у Twitter, публікуємо його переклад.
Говорять, що Стів Джобс був продуктовим генієм. Дехто наполягає на тому, що він був продуктовим менеджером iPhone. Тож давайте розберемось, як він працював?
- Ось одна дрібничка. Він наполягав на конкретних демо, які показували, як саме мав виглядати продукт, над яким ми працювали. Не на документах, слайдах презентацій або ж абстрактних балачках. На демо.
- Ці демо фокусували роботу кожного. Вони допомагали позбутися «розмитого» стилю мислення. Кожен знав, що ми мали зробити роботу, достойну його рівня, демо, готове до його відгуку.
- Ці демо мали бути досконалі в усіх деталях. Яку би деталь вони не демонстрували, вона мала би повністю відповідати тому, що ми готувалися поставляти.
- Спроба показати на демо якісь банальності, непродуманий колір або анімацію, і сказати, що ми просто поки що не обрали правильний відтінок, була повністю приречена. «Чому ви витрачаєте мій час?» або ж гірше… зазвичай гірше.
- Витрачання часу — це ще один спосіб проаналізувати його підхід, адже його огляди демок економили час. Ніхто не продукував некорисного контенту, який не був би частиною продукту. Ми одразу бралися до проблем, які намагалися вирішити, і до продуктів, які намагалися створити. Він наполягав на цьому.
- Він знав, чого хоче, у нього був шикарний смак, і він давав дуже точний фідбек на кожне демо. Чіткі інструкції щодо того, що би він хотів побачити наступного разу.
- Порівняйте цей метод з методом роботи будь-якого іншого продуктового менеджера, з яким ви колись працювали. Спитайте себе, чи вони допомагали зберегти час, чи були чіткими у своїй комунікації, чи фокусували зусилля на головному, чи каталізували роботу, що продукує великі результати.