24 червня відбудеться онлайн-конференція компанії SeoProfy з SEO-просування бізнесу на західних ринках. Двадцятий випуск стане унікальним як з нагоди ювілею конференції, так і завдяки новому повністю україномовному формату — відповіддю компанії на російську військову агресію.
Мета конференції — донести до слухачів актуальні теми для збереження та росту вітчизняного бізнесу за умов війни, включаючи вкрай актуальні питання виходу на західні ринки. SeoProfy вірить, що економічний розвиток наближає нашу перемогу, тож конференція стане у пригоді як підприємцям, які шукають органічний трафік та хочуть збільшити постійний потік клієнтів через Google, так і діджитал-маркетологам і SEO-спеціалістам, які потребують нових кар’єрних викликів.
НаЗахід, з 2014 року відомий як NaZapad, збирає широке ком’юніті SEO-фахівців, маркетологів та власників бізнесу з усього світу. Цей безкоштовний інтенсив з кращими практиками дає можливість перевірити актуальність власних навичок, дізнатися про нові тренди та інструменти пошукової оптимізації, підвищити результати та дохід.
Надаючи безкоштовний доступ до знань понад десятка найкращих спікерів, організатори закликають глядачів робити внески у перевірені фонди, які підтримують українську армію.
Під час конференції усі глядачі матимуть можливість поставити питання у чаті.
Основні доповіді двадцятої конференції:
- Дмитро Сохач: «Як отримати максимум від expired доменів: кейси на основі аналізу 10 тисяч доменів».
- Олександр Павлуцкий: «Як ми будували відділи PBN, аутріч, контенту і аналітики».
- Володимир Галіка: «Як правильне УТП точно зробить ваше SEO ефективнішим».
- Олександр Белевець: «Як фокусуватись на сайтах у воєнний час та давати 100% результат».
- Дмитрий Горбенко: «Кейс: Просування криптопроекту з аутстаф командою. Важливі висновки».
- Дмитрий Хветкевич: «Сьогодення та майбутнє доменів web 2.0».
Початок конференції: 24 червня о 09:00.
Для безкоштовної участі необхідно зареєструватися на сайті.