Banda, Bickerstaff.734 і Saatchi & Saatchi Ukraine отримали «Каннських левів»

Читати на RU

Відразу три українські проєкти отримали призи категорії дизайну на фестивалі творчості Cannes Lions. Переможцями стали: агенція Banda — за логотип Чорнобиля (срібний лев), Bickerstaff.734 з брендингом Національного заповідника «Хортиця» (бронзовий лев) і Saatchi & Saatchi Ukraine за візуалізацію київської Батьківщини-Мати із ЛГБТ-прапором (бронзовий лев).

Логотип Чорнобиля від Banda (срібний лев)

Агенція Banda розробила брендинг для Зони відчуження в лютому 2021 року. Зокрема — логотип Чорнобиля, який нагадує трагедію 26 квітня 1986 року і з часом зникає, як зникають і наслідки катастрофи.

«Це означає, що згодом у людей зникне можливість побачити прямі наслідки катастрофи. Ми вирішили створити брендинг Зони відчуження, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Ми хочемо, щоб люди встигли побачити все на власні очі та вивчити важливий урок: кожна дія має наслідки», — так пояснювали у компанії ідею проекту.

Брендинг Хортиці від Bickerstaff.734 (бронзовий лев)

В серпні 2021 року креативна агенція Bickerstaff.764 разом із BigCityLab презентували новий бренд острова Хортиця. Головною ідеєю нового брендингу стало бажання розказати про острів Хортиця з нового боку, створити відчуття занурення у глибину острова та його історії, пройти шлях знайомства.

Раніше ми публікували великий матеріал про те, як створювали бренд для острова Хортиця.

Батьківщини-Мати із ЛГБТ-прапором від Saatchi&Saatchi Ukraine (бронзовий лев)

Коли у 2020 році через COVID-19 події KyivPride довелося проводити online, це спричинило певний інформаційний вакуум: на відміну від подій, що проходять наживо і привертають увагу всього суспільства, в інтернет-заходах здебільшого участь беруть лише активісти ЛГБТК+.

«Для цього ми вирішили представити найбільший тоталітарний символ в Україні — монумент «Батьківщина-мати» — абсолютно новим і несподіваним чином: за допомогою дронів у режимі реального часу ми прикріпили величезний веселковий прапор до меча. Символіку статуї було змінено — від захисту «радянських цінностей» до захисту прав людини та підвищення обізнаності щодо гендерної рівності», — розповідають в Saatchi & Saatchi Ukraine.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук