Сьогоднішній дайджест містить 13 вакансій для 3D-художикників і аніматорів. Всі запропоновані вакансії передбачають можливість віддаленої роботи або релокацію. Щоб підписатися на нові вакансії для 2D/3D-художників і аніматорів — натисніть на посилання, встановлюйте необхідні фільтри доти, поки не залишаться тільки відповідні вакансії, а потім натисніть тумблер «підписатися».
[Remote] [3D Artist] 3D Artist, Character and Wardrobe @Ukrany
- Ability to work in a team, excellent communication and time management skills.
- Ability to work in a fast-paced environment and take initiative in solving problems.
- Versed with Maya/Blender, Z-brush, Substance Painter and Photoshop.
- 1+ years of experience in game studio or similar.
- English: upper-intermediate or higher.
[Kyiv/Remote] [3D Artist] Mobile Games Unity 3D artist @Kalyna Games
- Не менее года опыта в 3D арт (low-poly / mid-poly), которое подтверждается качественным портфолио.
- Уверенное владение одним из пакетов: Blender 3D / Maya / 3Ds max.
- Опыт работы в Unity3D (упор на освещение и анимацию).
- Пунктуальность.
- Высокая стрессоустойчивость (мы нацелены на успех, но большинство проектов, увы, не будут выживать по метрикам).
[Relocate] [3D Animator] 3D Animator @BoomBit S.A.
- Experience in creating characters and animations for games;
- current portfolio;
- knowledge of Maya, 3ds Max, or advanced knowledge of Blender;
- knowledge of Adobe Painter at an advanced level;
- knowledge of after effects;
- animation skills;
- knowledge and ability to apply the 12 principles of animation;
- knowledge of anatomy;
- knowledge of Unity;
- ability to adapt to the style of the project and maintain its consistency;
- sense of aesthetics
- good communication skills and the ability to receive and implement feedback;
- independence in performing assigned tasks;
- knowledge of the English language at least B2 level.
[Kyiv/Remote] [3D Artist] 3D Artist @iLogos Game Studios
- Опыт создания низкополигональных 3D моделей зданий и окружения в картун стиле.
- Понимание худ.стилей и 3D мобильных игр.
- Понимание принципов создания низкополигональных моделей объектов.
- Знание основных инструментов работы с графикой (3DMaya, Substance Painter).
- Наличие портфолио с игровыми моделями.
- Письменный английский язык для общения с заказчиками.
[Remote] [3D Artist] Lead 3D Artist @N-iX
- At least 2 years experience as an 3D Art Lead in Game Development.
- At least 5 years experience as a 2D or 3D Artist in Game Development.
- Portfolio with at least 2 successful finished projects.
- Ability to develop comprehensive and competitive art style for games.
- Ability to keep an eye on the latest popular trends in Game Art.
- Excellent knowledge of 2D art and techniques and 3D modeling / processes and techniques.
- Excellent knowledge of 2D and 3D Art-related software.
- Outstanding leadership and communication skills.
- Ability to convey thoughts and messages in a clear and neat way.
- Upper-intermediate or advanced English level.
[Remote] [3D Artist] Middle/Senior 3D Character Artist @N-iX
- Strong sculpting, modeling, and texturing skills.
- Ability to follow and correctly interpret the concept.
- Good understanding of anatomy, color, shape, scale, silhouette, proportion.
- Good understanding of character topology for animation.
- Strong knowledge of ZBrush, 3dsMax/Maya/Blender, Marvelous Designer, Substance Painter, Marmoset Toolbag, Photoshop.
- Ability to create high-quality game ready hairs.
- Ability to create and texture a 3D model from an image or description.
- Experience of full cycle creation game ready characters.
- Strong portfolio showing 3D art skills.
- Good organization, time management, problem-solving, and communication skills.
- Familiarity with the game development cycle.
[Remote] [3D Artist] 3D Modeller (Augmented Reality + Games) @DressX
- Strong Proficiency in Clo3D (Marvelous Designer), Maya Adobe Photoshop, Adobe After Effects.
- 3+ years of relevant industry experience (CG Animation and/or Visual Effects).
- Experience creating 3D models for AR.
- Experience implementing Assets in real-time engines (Unreal/Unity etc.).
- Experience with optimization for use in mobile.
- Work experience with Jira.
- Ability to multitask / highly organized.
[Remote] [3D Animator] 3d Animator @Arrible
- 1+ years experience.
- Strong professional experience in animation.
- Experience in Maya, 3d Max or any other relevant 3D package.
- Skilled in Rigging and 3D Animation of Characters and Mechanisms.
- Skilled in Adobe Photoshop.
- Skilled in After Effects.
- Ability to work in 2D and 3D.
- Ability to work with Mixamo will be a plus.
- Upper-Intermediate English.
- Link to portfolio is a must.
[Remote] [3D Artist] Middle 3d Modeler @Arrible
- 1+ years experience.
- Strong portfolio of 3D modeling.
- Strong professional experience in 3D modelling.
- Experience in Maya, 3d Max or any other relevant 3D package.
- Strong skills in Modeling (Lowpoly, Hard-Surface, Subdivision Surface Modeling).
- Skills in Retopology and making UVs.
- Ability to read the concept.
- Ability to model from drawings.
- Experience in Texturing for Game Engines (Unity/Unreal).
- Upper-Intermediate English.
- Link to portfolio is a must.
[Remote] [3D Artist] 3D artist-generalist (Middle) @TemplateMonster
- Опыт работы над игровыми проектами в роли 3D Generalist от 1 года.
- Уверенные навыки создания персонажной анимации.
- Опыт работы с риггингом, скиннингом.
- Уверенные навыки моделирования, скульптинга (low-poly, high-poly).
- Владение одним из пакетов 3D-моделирования, навыки развертки и текстурирования.
- Уверенное владение Adobe Photoshop.
- Опыт создания материалов, освещения, рендера.
- Опыт работы с Unity, опыт создания vfx.
- Художественный вкус, чувство стиля и композиции.
- Понимание композиции, механики и эргономики, гармонии цветов, психологии восприятия цвета https://g.co/kgs/iR5G6k.
- Наличие портфолио с примерами работ, предпочтительно в гипер-казуальной или казуальной стилистике.
[Kyiv/Remote] [3D Artist] 3D Characters Artist @Room 8 Studio
- Соответствие концепту или фото-референсу 1 в 1, формы, пропорции, количество элементов, расположение их, стиль!
- Анатомически грамотные формы и пропорции.
- Чистый скульпт под будущее запекание. Без каких-либо лишних мазков и подобного — примеры того, что мы считаем «чистым скульптом» можно посмотреть в портфеле Room 8 Studio на Artstation.
- Симуляцией одежды в Marvelous Designer, работа с кризами и зимоделлером, Хардсюрф моделинг — если этого требует стилистика проекта или концепт персонажа.
- Работа с ретопологией под анимацию с поликаунтом по тз, оптимальной ретопологией тела и лица под анимацию для ПС проектов от 3 лица.
- UV согласно ТЗ с соблюдением паддингов, текселя, без потяжек и дисторта.
- Качественное запекание (normal, AO и т.д.) без косяков.
- Текстура в Substance painter, согласно концепту. Цвета и материалы точно как на концепте, без черных теней, лишних пятен, синяков под глазами и подобного. Текстурированием в метал/смузнесс воркфлоу и метал/рафнес воркфлоу по готовым визуальным примерам.
- Подготовка модели для выгрузки в движок в заданной программе (3Ds Max и Maya).
[Kyiv/Remote] [3D Artist] 3D Photoreal Environment & Props Artist @Room 8 Studio
- Выполнение всех этапов создания модели – от блокаута до имплементации в движке.
- Пониманием формы, конструкции и материалов.
- Понимание современных пайплайнов и требований к созданию реалистичного окружения и техники.
- Умение следовать и правильно интерпретировать/дорабатывать идеи концепта.
- High-poly скульпт в Zbrush.
- Моделирование в 3dsMax/Maya.
- Качественная UV развертка и оптимальная упаковка.
- Понимание модульной системы создания ассетов.
- Текстурирование в Substance Painter.
- Создание материалов в Substance Designer.
- Cоздание тайлов и тримов, работа с несколькими ЮВ каналами, Vertex paint.
- Импорт ассетов и настройка материалов в движках (UnrealEngine 4, Unity, Lumberyard, etc).
- Умение работать в команде.
[Remote/Relocate] [3D Artist] Senior 3D Artist @Nordcurrent
- Excellent 3D skills.
- Excellent understanding of pipeline processes.
- Excellent understanding of Low Poly modeling.
- Time management skills and ability to independently complete assigned tasks on time.
Recruitika — сервіс анонімного моніторингу пропозицій про роботу від ІТ-компаній. Для тих, хто вже шукає нову роботу, не звільняючись з нинішньої. І для тих, хто просто хоче мати план Б. Дізнайтеся більше про те, як він працює тут.