Meta буде використовувати одяг DressX для свого магазину аватарів Avatar Store, пише Vogue Business. Це український стартап, який створює цифровий одяг.
- DressX у 2020 році запустили у США дві українки – Дарія Шаповалова та Наталія Моденова. Стартап DressX розробляє магазин, в якому можна вибрати та купити собі цифровий одяг.
- Перша колекція DressX та Meta виходить 19 липня, а інші колекції будуть регулярно виходити в майбутньому.
- Хоча Avatar Store наразі доступний лише в США, Канаді, Таїланді і Мексиці, деякі образи DressX також будуть доступні в магазині бренду.


Одяг DressX для аватарів продається як повний образ і коштує від $2,99 до $8,99 доларів на момент запуску. Meta також пропонуватиме безкоштовні варіанти вбрання. Після покупки люди можуть використовувати свої аватари в Instagram, Facebook, Messenger і Quest у повідомленнях і публікаціях. В Meta також повідомили, що планують дозволити незалежним творцям продавати свої дизайни — функція, яку DressX уже підтримує на своїй власній платформі.
У вересні 2021 року стартап DressX залучив $1,3 млн інвестицій. У вже у липні цього року DressX оголосив про залучення ще $2 млн інвестицій у seed-раунді. Залучені кошти команда стартапу планує витратити на масштабування та розвиток продажу різними каналами.