Українська компанія Noltic, яка спеціалізується на хмарних технологіях Salesforce, досягла найвищого рівня Експерт у спеціалізації з розробки продуктових рішень Product Development Outsourcer (далі – PDO) за програмою оцінювання партнерів з консалтингу Salesforce Partner Navigator.
Про що свідчить таке оцінювання?
Партнерська екосистема Salesforce налічує понад 1900 компаній, які надають послуги з консалтингу і розробки та визнані офіційними партнерами. В Україні таких – 53. У результаті оцінювання експертизи, досвіду та якості реалізованих проєктів компанії можуть отримувати: Рівень 1, Рівень 2 або рівень Експерт за різними напрямками роботи із Salesforce-рішеннями.
Лише 32 компанії у світі мають підтверджену експертизу у PDO хоча б на одному з трьох рівнів. У цій вертикалі Експертами визнали тільки дев‘ять компаній у світі, три з яких – в Україні, в тому числі Noltic.
Оцінювання експертизи партнерами з консалтингу через Salesforce Navigator допомагає переконати клієнтів у надійності майбутньої співпраці з компанією.
Присвоївши рівень Експерт, Salesforce підтверджує, що Noltic є лідером у напрямку Product Development Outsource, оскільки реалізовує найбільш складні й великі проєкти за найвищими стандартами галузі.
Що саме оцінювали?
У Salesforce PDO – це процес створення комерційних Salesforce-додатків, а також стратегія щодо їх розвитку, фінансування, виходу на ринок та продаж.
Оцінці підлягає як цілісне проєктування та імплементація застосунків, так і часткове залучення до продукту (наприклад, реалізація інтеграції із зовнішніми платформами), або лише доповнення команди розробників клієнта.
За рівнем Експерт Noltic підтвердив високий результат експертизи за сімома спеціалізаціями у створенні продуктів:
- Розробка ідеї, створення бізнес-моделі та ціннісної пропозиції, щоб допомогти замовнику визначити, який тип продукту реалізувати.
- Архітектура та UX-дизайн. Робота над цим етапом передбачає також надання підтримки під час технічної перевірки та створення PoC/Wireframes за потреби.
- Процес розробки продукту, тестування його якості, менеджмент запуску та перевірка безпеки. Часто на цій стадії команда розробників взаємодіє з командою DevOps-замовників, надаючи підтримку у процесах налаштувань за найкращими практиками Salesforce CI/CD.
- Рецензія програмного пакета і його оптимізація.
- Розміщення програмного пакета на AppExchange та налаштування пробної демонстрації.
- Маркетингова підтримка. На цій стадії консультанти допомагають клієнтові отримати дані, необхідні для виходу на ринок шляхом налагодження Partner Business Org та аналітики AppExchange, а також налагодити продукт так, щоб це сприяло ефективному контакту з клієнтом.
- Технічна підтримка продукту вже після його запуску. Це може бути систематичне технічне обслуговування, установлення та налаштування ключових акаунтів, допомога з укладання документації на основі відгуків клієнтів, оптимізація у встановленні продукту.
Що відомо про Noltic?
За чотири роки діяльності Noltic реалізував понад 20 проєктів саме зі створення продуктових рішень Salesforce – від невеликих інтеграцій до масштабного проєктування цілісних застосунків.
У портфоліо Noltic серед продуктів є такі: комплексний мобільний додаток для оптимізації роботи з даними за допомогою 1D і 2D штрих-кодів, інноваційний рекрутинговий продукт, застосунок для конвертації потенційних клієнтів. Останній проєкт став частиною компанії-єдинорога у сфері продажу та штучного інтелекту.
Також Noltic має два власні реалізовані Salesforce-продукти – Libphonenumber та Cloud File Uploader – і на даний час працює над третім.
За досягненнями Noltic у Salesforce Partner Navigator можна спостерігати у профілі AppExchange.