Засновниці агенції Heeks Юстина Мостова та Марія Деркач в ефірі Українського радіо розповіли про те, чому для підприємців важливо зайти у TikTok. AIN.Business переповідає основні тезиси, які будуть корисними для бізнесу: з чого почати, як розвивати та отримати мільйонні охоплення в соцмережі.
Чому Tiktok
ТікТок став найпопулярнішою соцмережею в 2021 році, обігнавши навіть сайт Google. Кількість активних користувачів TikTok сягає щонайменше 1 млрд. А останні дані Upfluence показують, що engagement rate (лайки, коментарі, поширення) – найвищий серез інших соцмереж: Instagram та YouTube.
При цьому, аналіз підприємців, який проводила агенція Heeks, показав, що більша частина цікавляться платформою: зі опитаних 100 людей 72 особи хоча б раз на тиждень заходять у ТікТок та досліджують платформу. Оскільки просування бренду грає надзвичайну роль для успішного ведення бізнесу, варто звернути увагу на дану соцмережу.
З чого почати
- Перше ― створити стратегії та головні меседжі.
- Друге ― створити цілий набор різноформатних роликів для постингу протягом першого місяця.
- Також варто перевести акаунт в режим pro. Це необхідно для того, аби бачити аналітику. Остання відіграє ключову роль для кріейтерів, адже там вони можуть побачити, як люди відреагували на контент, скільки часу його дивилися та на якій секунді прогорнули.
- Основний критерій, на який необхідно зважати в подальшому: кількість переглядів. Для бізнесу це означає збільшення контакту з аудиторією― що більше контакту зі споживачем, то успішніший бізнес.
Як розвивати
- В Heeks рекомендують постити від 14 до 18 роликів на місяць. Цього достатньо, щоб зацікавити аудиторію, залишатися на слуху, але й не набриднути.
- Ролики мають бути якісними. Важлива пропрацьована ідея, продумане кожне слово у сценарії, повністю готовий реквізит, локації тощо.
- Для створення якісного контенту потрібен телефон, хороше світло та акторська майстерність людей у кадрі. Ролики не є дорогими, якщо йдеться про зйомки з нескладною реалізацією.
- Якщо власник бізнесу готовий, має час і хоче бути обличчям бренду, – це заохочується. На ролі акторів можна залучати працівників компанії, які вже довго працюють та яким власники довіряють.
- В агенції радять, щоб у ролику одного бренду знімалося не більше 2-3 акторів. До цих людей будується прив’язка. Коли рандомний користувач бачить ці обличчя у стрічці, він згадує: раніше я вже це бачив.
- Час публікації відео ніяк не впливає на його успіх.
- Щодо монетизації TikTok: вона найкраще працює для іноземних блогерів, які знімають ролики англійською мовою, адже TikTok таргетує і за локацією, і за мовою. Щодо України ― монетизація не є такою високою саме для кріейтерів. Бізнес заробляє в ТікТоці по-іншому: він акцентує на впізнаваності, на продажах, але ніяк не на монетизації від самого ТікТоку.
- Щодо співпраці з блогерами: це ефективно впливає на просування великих рекламних кампаній, коли треба просунути конкретний меседж. Проте при постійному постингу роликів у ТікТоці краще залучати власних акторів, тоді користувач звертатиме увагу тільки на продукт бренду, а не на актора.