Керівник мобільного бізнесу Samsung Ро Те Мун заявив, що складані телефони Samsung привертають втричі більше користувачів, які вагаються в виборі бренду. Як передає CNBC з посиланням на The Wall Street Journal, на практиці це означає, що люди відмовляються від інших виробників і купують телефони Samsung саме завдяки складаним моделям, як Galaxy Fold4.

Galaxy Fold вже замінили Note і S серії в привабленні нових клієнтів

Джерело: Samsung

Ро Те Мун сказав, що у порівнянні з іншими флагманськими моделями (як, наприклад серія Galaxy S чи Galaxy Note) складні смартфони привертають втричі більше потенційних клієнтів, які вагаються в виборі бренду. Це означає, що люди відходять від інших виробників телефонів, як Apple, Xiaomi чи Oppo, і натомість купують телефони Samsung.

«Ми вважаємо це досить вагомим відсотком і позитивним знаком. Це стосується саме пристроїв від інших брендів, а не дійсних користувачів пристроїв Samsung Galaxy, які просто переходять на інший пристрій від Samsung», — зазначив керівник мобільного бізнесу Samsung.

Відповідно до останнього звіту, у другому півріччі компанія прагне досягти того, щоб продажі складних телефонів перевищили продажі минулого флагманського смартфона Galaxy Note. І ці плани, судячи з усього можуть бути реалізовані. Навіть попри вартість Galaxy Flip4 в $1000 і  Galaxy Fold4 в $1800 (для порівняння найдорожча модель Apple, iPhone 13 Pro, продається приблизно за $1100).

В Samsung очікують, що продажі складаних телефонів зростуть на 73%

Джерело: Samsung

За даними Counterpoint Research, складні телефони продовжують залишатися категорією смартфонів, що зростає найшвидше. Крім того, очікується, що поставки складних телефонів цього року зростуть ще на 73% — до 16 млн одиниць.

Минулого року Samsung поставила близько 8 млн складних пристроїв, і в цій категорії компанія домінує над кількома переважно дешевшими китайськими конкурентами. Цього року Samsung планує випустити понад 13 млн складних смартфонів.

Counterpoint також виявив, що частка Samsung на ринку складних смартфонів становила 62% у першій половині цього року, і жоден інший виробник смартфонів не постачає складні смартфони на таку кількість ринків, як Samsung. В Counterpoint очікують, що Samsung володітиме 80% ринку в другій половині року.

Чому це цікаво?

Переманювати користувачів бренду-конкурента — це складна задача в наш час. Особливо з урахуванням того, що більшість пристроїв на ринку стають схожими один на одного і вибір часто стоїть скоріше між операційними системами, ніж між конкретними смартфонами.

Тому Samsung свого часу і довелось створювати абсолютно новий для компанії формат складеного пристрою, яки точно відрізнявся б від конкурентів. І навіть з урахуванням ціни ($1000 або $1800 за різні моделі) ця стратегія працює.