Відеострімінговий сервіс YouTube запускає окремий розділ з подкастами. Однак поки він доступний тільки в США, пише видання The Verge.
- Сторінка вперше з’явилась у деяких користувачів наприкінці липня та все ще перебуває в процесі тестування.
- Для користувачів зі штатів вона доступна за адресою youtube.com/podcasts або через сторінку огляду (в додатку чи браузері), де є нова вкладка подкастів.
- Нова сторінка містить популярні шоу та канали, які вже мають мільйони підписників, як-от The H3 Podcast або подкаст Логана Пола.
Розділ з подкастами не настільки складний, як у платформ-конкурентів. Дослідження, проведене Cumulus у травні, показало, що YouTube уже перевершує Apple Podcasts і Spotify завдяки зростанню кількості відеоподкастів і простоті використання, тому платформа намагається дотримуватися формату, який уже знає аудиторія.
Чому це важливо
Присутність YouTube у сфері подкастингу скоріше не стало результатом свідомої стратегії. Apple була першим технологічним гігантом, який вийшов на ринок, запустивши програму для подкастів в 2005 році. Spotify почав розвивати цей напрямок у 2019 році, придбавши студії та технічні компанії, а також уклавши угоди з Джо Роганом і Алексом Купером. Тим часом подкасти на YouTube просто виникли один за одним.
Однак, подкастинг – все ще дрібна частина YouTube. У 2021 році стрімінг приніс своїй материнській компанії Google 28,8 мільярда доларів. А уся індустрія подкастів трохи перевищила $1 млрд, згідно з дослідженням Interactive Advertising Bureau. YouTube насправді не обов’язково розвивати подкастинг, але нововведення свідчить про те, що компанія все одно може вкладати в нього більше ресурсів.