Для вдалішого пошуку роботи HR-спеціалісти радять креативний підхід. Саме його і показав директор з маркетингу Podia Лен Маркидан, указавши в своєму LinkedIn досвід буквально з усіх компаній FAANG. Але в якості користувача, а не співробітника.

  • Скріншот з його LinkedIn запостив та прокоментував засновник Laskie Кріс Бакке:
  • Якщо не придивлятися, перелік виглядає, як опис роботи у провідних хайтек-компаніях світу: Amazon, Google, Apple і так далі. Але якщо вдивитися, жарт стає зрозумілим: Маркидан описує свій досвід у цих компаніях в якості їхнього користувача, вставляючи при тому усі buzzwords та звороти, за якими полюють рекрутери.
  • Наприклад, про Apple він пише, що очолював віддалену технічну підтримку більш старших користувачів таких девайсів серед своїх родичів. Для Amazon — збільшив обсяг замовлень (своїх же) на 823% за 7 років. Для Netflix — відповідав за керування акаунтом, який ділили між собою 5 членів родини по всьому світі, і тому подібне.
  • Після того, як твіт про його LinkedIn-сторінку став віральним, соцмережа тимчасово заблокувала йому акаунт, але на момент публікації він знов доступний:
  • Тим часом, інші користувачі Twitter надихнулися його творчістю:
https://twitter.com/abdeh__/status/1564959048751104000