Рік тому в українському ритейлі з’явився перший діджитал банк – «Банк Власний Рахунок». За цей час банк обрали понад 144 915 українців. При чому, більша частина (майже 90 тис.) долучилися до банку під час повномасштабної війни в Україні.
«Нас обирають через легкий доступ до фінансових послуг та наше відношення до гостей: турбота та порядність на фінансовому фронті є нашими головними пріоритетами. А наших клієнтів ми називаємо гостями — це наше ДНК», – розповідає двигун «Банку Власний Рахунок» Христина Кармазіна.
А тепер декілька фактів про перший рік банку.
Хто є гостями «Банку Власний Рахунок»?
Дві третини гостей – це чоловіки. Середній вік – 37 років. Це або менеджери, або приватні підприємці. Переважно – жителі великих міст. Майже 10% від всіх гостей (14 тис. українців) долучилися до банку після запрошення від своїх друзів у додатку.
На продукти гості банку витрачають 68% коштів, і ми дуже раді, що половина з них – це покупки у «Сільпо». Також вони заходять з’їсти смачненького у кафе та ресторани (11% транзакцій), на книги та розвиток (8% операцій), заїжджають заправитися на АЗС (7%) та купують ліки (6%).
85% гостей обирають діджитал картку, а 15% — пластикову картку в «Сільпо». Більшість гостей для реєстрації обирають «Дію»
Після завантаження мобільного застосунку банку з AppStore чи Google Play, нашим гостям потрібно пройти дистанційну ідентифікацію. Підготували й про це невеличку статистику:
- 80% від усіх обирають для ідентифікації «Дію».
- 13% – паспорт-книжечку.
- 7% – ID картку.
1 080 542 496 балів кешбеку за рік, який вжуух і став бонусом
У всіх банків кешбек, а у «Банку Власний Рахунок» – це кешбек балами, які можна накопичувати при розрахунках у супермаркетах «Сільпо» та у партнерів. Кожна витрачена гривня дорівнює 2 отриманим балам, які наприкінці місяця стають грошовим бонусом.
За минулий рік гостям було нараховано 10 805 424 гривень, які вони витратили на смачненьке у «Сільпо».
72% гостей з кредитним лімітом користуються ним, щоб купити все-все необхідне
За час повномасштабної війни «Банк Власний Рахунок» продовжує підтримувати постійних та нових гостей. У лютому-березні не було нараховано жодних відсотків за кредитними картками. А з травня кредитування було відновлено.
Тож не дивно, що кількість гостей, які постійно користуються кредиткою за останні півроку збільшилася вдвічі. І сьогодні майже 72% від всіх користуються кредитними коштами.
Показники якості кредитного портфеля у воєнний час знаходяться на дуже високому рівні: лише близько 3% гостей виходять на протермінування 30 днів. Також спостерігаємо сплеск погашення протермінування на більш пізніх строках (понад 90 днів).
Гості банку накопичують гроші на «Перемогу України» та «гроб для путіна»
Усі гості банку можуть відкривати накопичувальний рахунок – «Назбиратус». Це кошти, які можна зняти з рахунку у будь-який момент без втрати відсотків. Щомісяця банк нараховує 5% річних на залишок. Кожен може, визначившись з омріяною ціллю, налаштувати термін та бажаний обсяг заощаджень.
Ми поцікавилися, про що мріють наші гості і на що відкладають. І якщо до 24 лютого мрії українців були звичайними: квартира, відпустка, автівка, хобі чи навчання, то нині всі українці мріють про День Перемоги у війні та збирають кошти «на танк та байрактар» та навіть на «гроб для путіна».
Гості банку долучаються до благодійних ініціатив і за весь час переказали у додатку 507 000 гривень благодійним фондам, а у травні передали 26 000 чашок кави воїнам з Одеської тероборони.
А ще користувачі «Банку Власний Рахунок» мають доступ до чеків «Сільпо» з передбаченнями. Які можна перечитувати та перевіряти на здійснення.