Як прийняти рішення про звільнення працівника, який працює в компанії довго чи не дуже. Про це розпитали «Реве та стогне ресторатор» в незалежної тренерки з сервісу й корпоративної культури у закладах Олени Риж. AIN.Business переповідає.
- Навіть в команді, яка складається з 2-3 людей повинні бути робочі стандарти. І якщо працівник не виконує якусь їх частину, то варто подумати про його звільнення. Але перш ніж приймати таке рішення, ви повинні впевнитися, що ваша компанія навчила та перевірила навички в співробітника й дала йому всі інструменти для роботи. Якщо ви зі своєї сторони пропустили цей момент, то варто попрацювати зі сторони компанії.
- Якщо виникають ситуації, коли ви робите зауваження працівнику втретє по одному і тому ж питанню, то четвертий раз – причина для звільнення. Це вважається справедливим кроком керівника до праціника, адже другий мав достатньо часу на зміну своєї поведінки.
- Навіть якщо працівник має супер здібність в якомусь питанні – це не причина закривати очі на решту його мінусів. Наприклад, якщо офіціанту найкраще вдається продавати страви серед інших працівників, але в команді виникають постійні конфлікти через нього – то не потрібно йти на поступки тільки через його досягнення. Найбільш правильним рішення буде звільнити «темну конячку» і дати можливість команді піднятися. Навіть якщо кожен з них просідає в продажах порівняно з попереднім працівником, але разом ви отримаєте більше.
- Будуйте не поодиноких працівників, а сильну, міцну та мотивовану команду.
- Варто пам’ятати, що ви можете допомогти співробітнику змінити його hard skills, а от soft skills змінити буде важче. Хіба, якщо працівник цього сам захоче, а у вас на це є ресурс, час та бажання.
- І найголовніше: якщо ви свідомо залишаєте людину через те, що її навички для вас важливі, то й свідомо приймайте її слабкі сторони і будьте готовими приймати наслідки цих мінусів.