Підписка Netflix з рекламою запуститься в листопаді

Читати на RU

Починаючи з листопада, Netflix запровадить свій новий рівень підписки — Basic with Ads, що матиме меншу вартість, проте міститиме рекламу. Як повідомляє The Verge, підписникам цього рівня буде доступний майже весь контент, що є на Netflix, крім невеликої кількості телевізійних шоу та фільмів.

Яким буде Basic with Ads для користувачів?

Користувачі рівня Basic with Ads будуть отримувати в середньому чотири-п’ять хвилин реклами на годину перегляду контенту. Кожна реклама триватиме від 15 до 30 секунд і розміщуватиметься до та під час фільму. Крім того, абоненти Basic with Ads не зможуть завантажувати вміст на свої пристрої, а якість відео обмежена 720p / HD.

При цьому невелика добірка телевізійних шоу та фільмів буде недоступна для абонентів Basic with Ads через ліцензійні обмеження, над подоланням яких Netflix вже працює. 

Basic with Ads планується запустити 3 листопада 2022 року спочатку в обмеженій кількості країн. Першими стануть США, Австралії, Бразилії, Канаді, Франції, Німеччині, Італії, Японії, Кореї, Мексиці, Іспанії та Великобританії.

Що Netflix пропонує рекламодавцям?

Загалом Netflix пропонує рекламодавцям наступні умови:

  • Формат реклами: на момент запуску реклама триватиме 15 або 30 секунд і транслюватиметься до та під час перегляду шоу та фільмів.
  • Контроль рекламодавця: щоб допомогти рекламодавцям охопити потрібну аудиторію — і забезпечити, щоб оголошення були релевантнішими для споживачів — Netflix пропонує можливості націлювання за країною та жанром (наприклад, бойовик, драма, романтика, наукова фантастика). Рекламодавці також зможуть запобігти показу своїх оголошень у контенті, який може не відповідати їхньому бренду (наприклад, секс, зображення оголеного тіла чи насильство). 
  • Інструменти перевірки: Netflix співпрацює з DoubleVerify та Integral Ad Science, щоб перевірити видимість і дійсність трафіку оголошень, починаючи з першого кварталу 2023 року. 
Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук