29 вересня мережа мультимаркетів «Аврора» спільно з фондом компетентної допомоги армії «Повернись живим» та агенцією лояльності «Art Nation Loyalty» запустили благодійну акцію на підтримку українських військових – «Козаки та Аврора».
Тривалість акції – 6 тижнів, а мета – зібрати 3 000 000 грн на дрони для ЗСУ.
«Ми віримо, що завдяки підтримці наших клієнтів, ця ідея втілиться в реальність і українські козаки на Сході й Півдні України матимуть додаткову перевагу над ворогом» – сказали в «Аврорі».
Щоб досягти мети, було створено унікальну колекцію фішок з супергероями – це всім відомі козаки: Грай, Око і Тур, до яких приєдналася також смілива козачка Аврора. Кожен персонаж має 4 втілення, еволюціонуючи разом з Україною. Колекція представляє 4 епохи. Той, хто придбає усі 24 фішки, зможе зберігати їх у спеціальному стилізованому альбомі, грати з друзями або дарувати.
Колекція підкреслює, що всі українці – козацького роду і показує еволюцію захисників від 1648 року до майбутнього 2030 – коли Україна вже представлена відбудованою та розквітлою.
Придбати фішку за спеціальною ціною можна за покупки в «Аврорі» на суму від 80 грн. Акційна вартість фішки становить 2 грн, і 50% коштів від кожної йтимуть на дрони для ЗСУ.
Додатково придбати фішку з українським супергероєм чи героїнею також можна за покупку продукції партнерів мережі. Або окремо на касі за 10 гривень, 9 з яких передають на купівлю дронів. Також в усіх магазинах мережі «Аврора» продаються альбоми для колекціонування. Їхня ціна становить 99 грн, і 10 грн з продажу кожного альбому перераховують на купівлю дронів.
Окрім продажу колекційних фішок та альбомів, акція має також інші проявлення.
7 жовтня стартував благодійний онлайн-забіг, доєднатися до якого може будь-хто і будь-де. Локація та дистанція є довільними, а реєстрація займає всього декілька хвилин: необхідно заповнити форму на сайті, зробити донат за реквізитами прямо у фонд «Повернись живим», вказати поштові дані. Кожен зареєстрований учасник отримає пам’ятну медаль та подарунки від партнерів. Забіг триватиме до 7 листопада.
До благодійної акції також долучилися українські артисти – Анна Трінчер та POSITIFF. 14 жовтня, в День Козацтва вони презентували пісню «Який ти козак», яка була створена на підтримку акції «Козаки та Аврора». Пісня одразу знайшла відгук у серцях українців та зайняла топові позиції в чартах, а у ТікТок лише за перші 2 дні було знято понад 30 000 відео з її використанням. Трек «Який ти козак» піднімає бойовий дух українців, нагадує, що всі ми – козацького роду, а челендж допомагає ще швидше розповсюдити інформацію про благодійну ініціативу.
«Акція отримала багато позитивних відгуків і прихильників як серед дітей, так і серед дорослих. І як результат – за перші 2 тижні активності вдалося зібрати половину запланованої суми. Але це не привід зупинятися.
У найскрутніші часи «Аврора» об’єднує українців задля спільної мети. Щиро віримо в силу нашого народу і закликаємо всіх сучасних козаків та козачок підтримати нашу ініціативу і долучитися до акції на підтримку військових.
Особлива подяка компанії «БІЄ ГРУП», що є представником «Panasonic», українським блогерам, що підтримали нас, інформаційним партнерам: NewDay FM, AIN.UA, 9 канал Дніпро, RAU, TradeMasterGroup.
«Основна ідея, яку хотіли донести цією акцією, – впевненість у тому, що Україна була, є і буде. Що варто цінувати та поважати минуле, бути активними учасниками сьогоднішніх подій та прагнути до квітучого майбутнього», – зазначив директор з маркетингу «Аврори» Роман Сівковський.
Долучайтеся будь-яким зручним способом: купуйте фішки та альбоми в магазинах «Аврора» в своєму місті, реєструйтеся на забіг на сайті акції.