Belkins запускає новий сервіс для холодних email-розсилок у В2В

Компанія Belkins продовжує розбудовувати свою екосистему технологічних продуктів і сервісів, яка допомагає клієнтам масштабувати бізнес і примножувати продажі. В компанії виокремили новий напрям з написання листів для холодних імейл-розсилок – Wordstir. Новостворена команда поєднала досвідчених контент-райтерів та експертів Belkins із генерації лідів. Вони допомагатимуть компаніям писати імейли, які підвищать відсоток їх відкриття і конвертуються в продажі. 

Щоб залучити потенційних партнерів для 1000 своїх клієнтів по всьому світу, команда Belkins написала і відправила понад 2,5 мільйона електронних листів. Райтери у команді Wordstir мають від 3 до 10 років досвіду у створенні імейл-кампаній в 50 різних галузях, і тепер допомагатимуть українським компаніям збільшити потік іноземних клієнтів за допомогою вже перевірених практик.

«Belkins входить в топ компаній США у сфері лідогенерації та призначення бізнес-зустрічей. На мою думку, велику роль у цьому досягненні зіграла майстерність нашої контент-команди, адже написання клієнтських імейлів – це окремий вид мистецтва і, як виявилося, потужний інструмент для продажів, який часто недооцінюють. Тож ми вирішили виокремити команду, яка допомагатиме компаніям розкрити весь потенціал електронних розсилок задля зростання їхнього бізнесу», – Богдан Кіров, продакт менеджер Wordstir.

Wordstir розв’язує чотири основні проблеми компаній, які просувають свої сервіси потенційним клієнтам через електронну пошту:

  • Низькі показники відкриття імейлів.
  • Недостатня кількість відповідей. 
  • Складнощі у визначенні імейл-стратегії.
  • Непередбачуване охоплення.

Команда Wordstir може підвищити відсоток відкритих листів до 70%, а завдяки персоналізованому контенту і влучним CTA (з англ. “call-to-action” – заклик до дії), які використовують райтери, число відповідей на ці листи зростає на 20%. 

Досвідчені райтери створюють ланцюжок унікальних імейлів під кожного клієнта, щоб допомогти йому знайти стратегічний підхід в імейл-розсилках та отримувати стабільний і передбачуваний дохід. 

Холодні імейл-розсилки часто не виправдовують очікувань, але це лише тому, що бізнеси не знають, як правильно почати та знайти влучні слова, що резонують із потребами цільової аудиторії. Експерти Wordstir вже мають різносторонній досвід роботи з компаніями по всьому світу, тому точно знають, як зацікавити вашого потенційного клієнта. 

У 2022 році електронна пошта все ще залишається одним з основних каналів для залучення клієнтів, маркетингу і продажів. 4 мільярди людей користуються електронною поштою, і, за прогнозами, до 2025 року їхня кількість досягне 4,6 мільярда.

Це свідчить про те, що, незалежно від бізнес-ніші та типу компанії, ваші потенційні покупці завжди доступні за їхньою електронною адресою. Все, що вам потрібно, це зв’язатися з ними з переконливою пропозицією. Команда Wordstir допомагає клієнтам створювати електронні листи, які резонують із потребами отримувачів і допомагають у досягненні цілей продажів.

Довідка про Belkins

Belkins на ринку з 2017 року та вже потрапила до списку топ-1000 світових MarTech компаній і очолює рейтинг кращих компаній з лідогенерації на Clutch. Крім свого основного сервісу, Belkins розробляє низку продуктів (таких як Folderly та Leadsforce), які допомагають бізнесам залучати нових клієнтів через імейл-розсилки та смарт-лідогенерацію. 

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук