Світла немає, але магазини працюють. Як мережа мультимаркетів «Аврора» пристосовується до нових умов ведення бізнесу?

Випав перший сніг, а ворог відновив масовані обстріли нашої енергосистеми. В його планах — позбавити українців світла й тепла, посіяти паніку та депресію. Але хіба нас можна залякати?! 

Великі компанії першими знайшли вихід із кризової ситуації. Зокрема, відома кожному українцеві мережа «Аврора» закуповує сотні генераторів та джерела безперебійного живлення, щоб створити комфортні умови обслуговування клієнтів.

Компанія пильно слідкує за енергоспоживанням кожної торговельної точки. Завдяки системі ощадливого виробництва Lean оптимізовані витрати електроенергії, створене автономне освітлення торгових залів, відключені зовнішні вивіски. 

Але це ще не все! Для вирішення енергетичної кризи у різних регіонах «Аврора» активно шукає дієві способи та випробовує нові підходи. Адже підтримувати населення у важкі часи — це найголовніше.

Для зручних розрахунків клієнтів під час відключення світла в мережі впроваджена функція — мобільна каса. Тепер співробітники «Аврори» за допомогою спеціального пристрою чи мобільного телефону можуть створювати чеки офлайн та розраховувати клієнтів. Після відновлення електропостачання усі дані автоматично переносяться у системи обліку.

Така інновація припала клієнтам до душі, й вони активно висловлюють їй підтримку у соцмережах.

Отже, «Аврора» однією з перших адаптувалась й працює навіть в умовах блекаутів. Але, з огляду на гігантські об’єми мережі, компанія продовжує потребувати генераторів та ДБЖ. 

Наразі їй необхідні додаткові постачальники пристроїв для переведення енергосистеми магазинів у автономний режим. Якщо ви маєте цікаві пропозиції чи готові співпрацювати над впровадженням автономних електроприладів, звертайтеся за електронною адресою [email protected] чи заповніть заявку на сторінці корпоративного сайту «Партнерам».

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук