Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК) публікує чергове дослідження рекламного ринку. Повністю його можна переглянути на сайті асоціації, AIN.UA публікує ключові цифри для ринку digital-реклами.

  • Загалом, якщо порівнювати 2022 до 2021 року, просідання ринку digital-реклами склало 42%. Обсяг цього ринку 2022 року оцінюють у 7,19 млрд грн (2021 року цей показник дорівнював 12,8 млрд грн). І це ще порівняно помірне падіння порівняно із ТВ-рекламою (-81% за рік), або рекламою в кінотеатрах (-92%) чи рекламою на радіо (-61%).
  • Основна причина такого просідання — очевидна. «Причина негативної динаміки зрозуміла та єдина для всіх медіа – це війна, тому що зростання січня та лютого по інтернет-медіарекламі було по 28%», — пишуть автори дослідження.

Якщо ж дивитися детальніше на ринок інтернет-реклами, показники будуть такими (за класифікацією «IAB Україна»:

КатегоріяФакт 2021 Очікувані дані 2022, млн грнДинаміка 22/21ПРОГНОЗ 2023Динаміка 23/22
Банерна реклама, оголошення в соціальних мережах, rich medіа 50373595-29%413415%
Спонсорство     
Цифрове відео, зокрема YouTube73263595-51%449425%
Всього інтернет-медіа12 3637190-42%862820%
Пошук (платна видача в пошукових системах), включаючи частину GDN, щонайменше17 83512 484,5-30%1560625%
Інфлюенсер-маркетинг494124-75%15525%
SMM*840420-50%54630%
Інший діджитал693346.5-50%45030%
Всього інтернет-ринок32 22520 565-36%25 38523%

* містить частину медіабюджетів, розміщених через профільні агенції

ВРК разом з профільними асоціаціями та найбільшими гравцями рекламно-комунікаційного ринку проводить та публікує такі дослідження щороку.