Компанія Apple змінює цінову політику свого магазину додатків App Store і пропонує 600 варіантів ціноутворення для розробників. Це розвʼяже їм руки, а користувачі будуть бачити менше цінників із закінченням $0,99, пише The New York Times.

  • Власники iPhone постійно бачили в App Store програми за ціною $0,99, $1,99, $9,99 тощо. Такі цифри спричинені обмеженнями щодо граничної ціни та комісії.
  • Через 15 років після створення App Store, компанія скасовує ці обмеження та дозволяє розробникам обирати з майже 600 варіантів ціноутворення. Для прикладу, є комісія в розмірі $1, без привʼязки до відсотків.
  • Нові ціни коливатимуться від $0,29 до $10 000, на відміну від попереднього діапазону від $0,99 до $999,99. Ціни на додатки за підпискою з’являться цього тижня, а для інших покупок – наступного року.
  • Межа в $10 000 може бути ознакою того, що Apple очікує дорожчих цінників. Apple розробляє гарнітуру віртуальної та доповненої реальності, яка поєднує цифровий світ із реальним, тому відеоігри та розваги на новому пристрої можуть коштувати дорожче.

Чому це цікаво

Тривала інфляція змушує Apple і розробників бути більш гнучкими в тому, що вони стягують з клієнтів. Компанія також продовжує стикатися з негативною реакцією розробників, регуляторів і законодавців у всьому світі через політику App Store. Магазин є єдиною платформою збуту для тисяч програм, що робить Apple монополією.

Минулого року Apple погодилася запровадити гнучкіші ціни в App Store під час врегулювання колективного позову розробників, які звинуватили компанію в монополії на розповсюдження програм для iPhone.

Із нововведеннями стане легше коригувати ціни в різних країнах і керувати курсами іноземних валют. Деякі розробники програм встановлюють одну ціну підписки для всього світу та зосереджуються на розвинених ринках, таких як США, Європа та Японія. Але Метт Ронге, творець програми Astropad, яка перетворює iPad на планшет для малювання, сказав, що підвищена гнучкість Apple може дозволити йому вийти на нові ринки.