KeyCRM проти блекауту: перша українська CRM з темною темою

Українська компанія-розробник системи для автоматизації бізнесу KeyCRM відреагувала на блекаут презентацією «темної теми» інтерфейсу, основний меседж підприємцям: бережіть зір і не витрачайте час на завантаження різних додатків, адже все необхідне зібране в єдиному вікні. 

Темна тема – спосіб налаштування екрана ПК чи смартфону, при якому знижується його яскравість, зменшуються відблиски, в деяких пристроях «нічний режим» дозволяє заощаджувати заряд акумулятора. За даними опитувань американської платформи Medium, 82,7% учасників використовують «темну тему» на своїх гаджетах, а понад 60% розраховують на автоматичне перемикання на неї в додатках та на сайтах. 

Можливість змінити колірну схему інтерфейсу KeyCRM на темнішу, дозволяє працювати навіть за повної відсутності освітлення. При цьому читабельність не страждає, дизайн адаптовано до змін: всі елементи добре видно. Статуси замовлень, лідів, відправлень чи записів на послугу — зручно відстежувати завдяки кольоровим ярликам. 

Користувачі KeyCRM можуть самостійно налаштувати автоматичний перехід на «нічний режим», в залежності від часу заходу сонця, графіку відключень світла, чи особистого робочого розкладу. Опція доступна на будь-яких пристроях, у тому числі з мобільного телефону. 

Концепція єдиного вікна, на основі якої створено KeyCRM, вирішить проблему з постійними перемиканнями між вкладками, довгим очікуванням завантаження додатків, що доречно в умовах обмеженого зв’язку. Що можна зібрати всередині системи? 

  • Запити від клієнтів (лідів) із всіх акаунтів месенджерів Telegram, Viber, Facebook, Instagram (не тільки Direct, але й коментарі, реакції, сторіз). Ноу-хау на українському ринку – можливість додати особистий (номерний) обліковий запис Viber та Telegram. Вся комунікація буде відбуватись всередині системи. 
  • Всі замовлення із локальних (Rozetka, Prom, Allo, Kasta) та закордонних (Etsy, Amazon, eBay, Wish) маркетплейсів, власних інтернет-магазинів, торгових сторінок Instagram. 
  • Телефонні дзвінки. Завдяки вбудованим інтеграціям провідних IP-телефоній жодне звернення не буде пропущене. 
  • Листи з усіх поштових скриньок, прив’язаних до KeyCRM.
C:\Users\Admin\Desktop\Темні чати.png

Далі – обробка запитів: воронки продажів для товарів та послуг, фіскалізація (є вбудований програмний РРО), відправка товарів, контроль оплати. Якщо онлайн-банкінг «висить», підтвердження операцій все одно буде надходити у KeyCRM.

C:\Users\Admin\Desktop\[Dark] Общее v3 - Оплаты.png

Робота системи не залежить від процесів, що відбуваються в Україні, сервери компанії розташовані в ЄС. 

«KeyCRM – українська CRM-система, що швидко реагує на те, що відбувається навкруги, в умовах воєнних дій, енергетичної кризи, наша ключова задача: передбачити потреби клієнтів, дати підприємцям інструменти, що допоможуть бізнесу не тільки вистояти, а й зростати в надскладних умовах. Перші відгуки користувачів були в стилі: «О, я тільки подумав, що було б добре мати можливість змінити тему інтерфейсу на «темну», а вона вже тут», — Андрій Гадай, СЕO та ідейний натхненник KeyCRM.

Тестування показало, що «темну тему» інтерфейсу в період блекауту встановили 78,3% користувачів KeyCRM, а 34% не змінюють її навіть у світлий період доби. З 10 жовтня до 10 грудня 2022 року зафіксовано понад 400 підключень, мета яких – автоматизувати операційну частину бізнесу, щоб пристосуватися до теперішніх умов: скорочення робочого дня, відсутність електроенергії та стійкого інтернет-зв’язку, проблеми з завантаженням додатків для переписки, онлайн-банкінгу. 

29% нових клієнтів зізнались, що остаточно на їх вибір KeyCRM вплинула можливість безоплатного підключення будь-якої кількості користувачів, та безкоштовний тестовий період (до місяця). 

Якщо ви все ще на «темній» стороні – користуєтесь російською CRM-системою, або вперше обираєте сервіс для оптимізації процесів свого бізнесу, спробуйте KeyCRM, підключення та імпорт даних займає на більше як годину, без допомоги інтеграторів. 

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук