Мережа MOYO запускає послугу видачі посилок Нової пошти у своїх магазинах. Це найбільший український ритейлер, який став партнером «Нової пошти» та облаштував свої торгові точки як пункти видачі.

Проєкт здійснено в рамках стратегії розвитку «Нової пошти», яка намагається ставати ще ближчою до клієнтів. Магазини MOYO, розташовані переважно в торгових центрах, можуть стати зручною альтернативою звичним відділенням НП вуличного формату: зокрема, вирішується проблема очікування в чергах на вулиці в пікові години. А MOYO таким чином розширює перелік послуг, які надаються клієнтам у магазинах, і додає ще й функцію оператора доставки. У рамках проєкту в компанії уже провели навчання співробітників і обладнали на торгових точках спеціальні зони видачі доставок. 

У MOYO можна отримати оплачену посилку вагою до 10 кг та вартістю до 5000 грн. Для цього потрібно:

  1. Під час онлайн-шопінгу обрати серед варіантів доставки «Самовивіз з Нової пошти» і зручний для вас магазин MOYO.
  2. Оплатити доставку у мобільному застосунку «Нової пошти».
  3. Назвати номер вашої посилки консультанту в MOYO. 

«Ми уважно стежимо за змінами клієнтських звичок і актуальних потреб. Сьогодні можливість планувати свій час і зробити кілька справ одночасно стає особливим пріоритетом. Люди хочуть встигати більше між тривогами та блекаутами, а запит на послуги доставки і їх доступність постійно зростає. Тож, ми вирішили створити додаткову зручність для наших клієнтів, і тепер в магазинах MOYO можна і техніку придбати, і доставку отримати», — коментує Валентин Івакін, директор MOYO.

Послуга видачі доставок «Нової пошти» уже доступна в 12 магазинах MOYO в Києві, але ритейлер планує розширення проєкту по всій Україні й готується анонсувати послугу в 12 містах в різних регіонах. Уже зараз частина магазинів мережі переходить на альтернативні джерела живлення, щоб забезпечити роботу торгових точок під час відключень електроенергії, тож отримати свою посилку в MOYO можна незалежно від графіків електропостачання. Крім цього, в усіх магазинах мережі можна за потреби зарядити свій гаджет, під’єднатися до вайфаю, придбати стартовий пакет та сертифікати стримінгових сервісів, здати техніку на гарантійний або комерційний ремонт, отримати послуги сервісного центру та обміняти стару техніку на нову за програмою trade-in.