ІТ-компанія Galaktica працює над власними продуктами для споживачів з Великої Британії, Канади, Австралії та США. Ні ковід, ні війна не змогли перешкодити компанії активно рости та розвиватися: доказ тому не лише підвищення зарплат, а й вихід на ринки Азії та Латинської Америки.

Історією життєвого шляху компанії, здобутками під час ковід-пандемії та особливостями допомоги країні у важких умовах сьогодення поділилася Марія Михнюк, директорка з питань HR.

Заснування компанії та її засадничі принципи

Компанія виникла 2019 року. У маленькому приміщенні ми згуртувалися навколо CEO, CMO та HRD, які відповідали за формування відділів розробників, юристів та маркетологів. На перший погляд, нічого особливого, чи не так?

Але вже через дев’ять місяців ми розробили та запустили власний продукт у площині міжнародних комунікацій. Це навантажений проєкт, побудований на мікросервісній архітектурі із сучасними технологіями у хмарному середовищі. Як турботливі батьки, ми щодня плекаємо наш продукт, адже досконалість не знає меж.

Наразі наш колектив налічує 65 співробітників. Своїми здобутками ми завдячуємо глибоко вкоріненим цінностям, які панують в нашій компанії з першого дня заснування:

  • Щире захоплення спільною справою, клієнтами та співробітниками. Ми любимо та цінуємо своїх людей, адже вони – запорука успіху компанії. Galaktica – середовище самовідданих однодумців, які щодня продукують та реалізовують креативні проєкти.
  • Команда. Війна довела, що ми справді непереможні: навіть відсутність електроенергії вдома не змусила нас здатися. Натхнені спільним бажанням доносити до клієнтів вартісний продукт, ми працюємо в офісі, де встановили Starlink та два генератори. Співробітники – наша найвища цінність, і вони це відчувають, адже ми регулярно піднімаємо заробітні плати, запроваджуємо бонуси, проводимо незабутні корпоративи та винагороджуємо участю в освітніх івентах на безкоштовній основі. Найкраще команду Galaktica характеризують такі риси – підтримка, взаємоповага та дружня атмосфера.

«Якщо ви просто хочете йти швидко, ідіть самі. Але якщо хочете піти далеко, ідіть разом». Саме ця цитата Стіва Джобса характеризує командний дух компанії Галактика – ми крокуємо разом, незважаючи ні на що.

  • Бажання неперевершеності. Хоча це здається неможливим, ми завжди відповідаємо: «Принаймні, ми намагаємося». Ми залучаємо до роботи в компанії людей, здатних приймати нетипові рішення та оцінювати ситуації з несподіваних точок зору. Адже саме це дозволяє нам невпинно розвиватися та прокладати шлях до досконалості.
  • Репутація. Galaktica щиро вірить в те, що саме успішні колеги є запорукою успіху кожного співробітника зокрема. Що для нас успіх? Це не лише можливість професійного зростання, а й певний набір людських якостей, який дозволяє потенційному кандидату влитися в наш колектив та почати сповідувати цінності компанії. Якщо ж цього не відбувається, наша співпраця з такою людиною буде неможливою.
  • Масштабність. Ефективна праця для нас означає більшу кількість людей, довготривале співробітництво і, звісно ж, вагомі бюджети для втілення найсміливіших проєктів.

Особливості роботи та чим ще живе компанія

Компанія складається з семи відділів: HR, ІТ, маркетингу, аналітики, юридичного, фінансів та підтримки.

Саме HR-відділу ми завдячуємо вдало підібраними працівниками: вони обирають найкращих людей, які поділяють та примножують цінності компанії. 

Потенційний кандидат проходить три етапи співбесіди: з рекрутером, майбутнім безпосереднім керівником (технічний етап) та CEO компанії.

Після вдалого проходження всіх етапів починається процес онбордингу новачка тривалістю від трьох до шести місяців. Отримавши всі потрібні шаблони документів, людина зараховується в штат. Далі в електронному вигляді надсилається посадова інструкція, список запитань-відповідей та інформація, що буде безпосередньо корисною на певній посаді.

Увесь час новий працівник відчуває підтримку рекрутерів та керівника. Зважаючи на професійні інтереси новачка, ми формуємо план його розвитку як фахівця та надаємо рекомендації – таким чином, людина розуміє власні перспективи та чого від неї очікує компанія.

Попри  те, що Galaktica – досить молода команда, ІТ-відділ об’єднує справжніх знавців своєї справи з досвідом роботи в галузі мобільної- і веб розробки від двох з половиною до семи років.

Максимальна ефективність нашої бізнес-стратегії забезпечується фахівцями аналітичного відділу, які використовують такі інструменти всеосяжного аналізу даних як Grafana, Tableau, Power BI.   

Але відпочинок також є невіддільною частиною нашого життя. Ми звикли збиратися разом без особливої нагоди і є носіями яскравої корпоративної культури. Чудовою традицією стали обіди коштом компанії. До початку війни щоп’ятниці смакували піцу, розважалися на костюмованих вечірках та часто влаштовували тімбілдинги. І хоча війна внесла свої корективи в наш ритм життя, ми все-таки зустрічаємося в офісі раз на місяць на обід коштом компанії.

Окрім того, наші співробітники часто їздять на конференції. Також до послуг команди багата корпоративна бібліотека, лаунж-зона з настільним тенісом та спортзал.

Звучить просто, чи не так? Але саме такі спільні види діяльності зближують нашу команду щодня та дають сили для нових досягнень!

Бажаєте пересвідчитися, що варто зростати разом з нашою компанією? Ознайомтесь з відгуками про Galaktica на сайті DOU.

Як працювали під час пандемії

Безумовно, часи COVID-пандемії були досить буремними і для нашої компанії, але ми змогли вистояти та навіть відкрили нові робочі місця: за період пандемії команда Galaktica виросла на 98%.

Цінуючи людей понад усе, ми робили все можливе для організації безпечних умов роботи в офісі: регулярна дезінфекція всіх поверхонь, провітрювання щодві години тощо; а коли громадський транспорт припинив роботу, оплачували таксі.

Чого нас навчила війна

Ще задовго до початку агресії, ми зосередилися на питанні безпеки колективу. Ми дізналися, хто з колег зміг би емігрувати, запропонували варіанти евакуації співробітників та релокації бізнесу до Румунії, Польщі чи Угорщини. Були готові надати житло та транспортувати колег своїм коштом. Однак переважна більшість співробітників продовжила працювати з безпечніших регіонів рідної країни.

І варто зазначити, що дистанційна робота лише зміцнила нашу довіру до команди: хороші навички самоорганізації колективу дозволили нам не вводити додаткові інструменти контролю.

Не обійшлося і без психологічної підтримки співробітників – корпоративні тренінги значно підвищили стресостійкість колег, а цілеспрямована  волонтерська діяльність допомогла не занепасти духом та продовжити працювати заради перемоги.

Попри всі перипетії, Galaktica зосередилася на своїх проєктах та лише за останній рік представила два нові продукти. Стали тісніше співпрацювати із західними ринками, в чотири рази збільшили щомісячні закупівлі трафіку, і лише відділ маркетингу кількісно виріс на 20%.

Допомога державі

Команда Galaktica не уявляє свого щоденного життя без активних благодійних внесків у фонд «Повернись живим», Фонд Притули, а також закуповує для ЗСУ дрони, автомобілі, рації, тепловізори, спальники тощо.

Наприклад, за останній місяць ми задонатили 400 000 грн до Фонду Притули, закупили рації, аптечки, генератор, спальники, теплий одяг, берці та плитоноски для окремих бійців та різних підрозділів, полагодили та передали на передову дві машини, які купили раніше, а також придбали три джипи для ЗСУ.

Окрім цього, з першого дня війни наша команда веде активну інформаційну кампанію: в антивоєнну рекламу, спрямовану на те, щоб донести правду до жителів білорусі, росії та придністров’я, ми вклали майже $30 000, а об’єми трафіку становили 8-10 мільйонів показів щоденно. Тільки на початку вересня було прийняте рішення зупинити кампанію, коли ми почали надавати адресну допомогу безпосередньо на лінії зіткнення.

Докладаємо максимальних зусиль, щоб знову жити під мирним небом.

Наразі ми відкриті для нових талантів у сфері підтримки, розробки, та маркетингу. Актуальні вакансії Galaktica можна переглянути на офіційному сайті  galaktica.io та Djinni.