Тренди Instagram 2023: меми для знайомства та екологічність

Читати на RU

Instagram опублікував тренди 2023 року серед покоління Z. Молоді користувачі куплятимуть більше екологічних продуктів і надсилатимуть меми, щоб познайомитись із другою половинкою. AIN.UA обрав найцікавіші тези з дослідження.

  1. У 2023 році користувачі покоління Z планують більше впливати на моду. Ключовим питанням для них є екологічність. У дослідженні більше половини респондентів покоління Z заявили, що планують купувати одяг з екологічних товарів. До того ж молоді споживачі не захищені від зростання цін, і в 2023 році планують економити на одязі.
  2. У 2023 році більшість представників покоління Z будуть робити покупки, щоб підтримати компанії, які їх цікавлять. Оскільки багато з них досягають виборчого віку, очікуйте збільшення видимості та активності щодо політичних питань, якими захоплене покоління Z. У 2022 році Максвелл Фрост став першим політиком покоління Z, обраним до Конгресу США.
  3. Три з чотирьох користувачів соціальних мереж покоління Z хочуть стежити за інфлюенсером, який має інвалідність. Очікуйте, що більше представників наступного покоління спілкуватимуться з творцями, які захищають людей з інтелектуальними чи фізичними вадами.
  4. Більше споживачів використовуватимуть косметику, щоб виразити свою індивідуальність. Вплив зміни клімату спонукає покупців звернути увагу на засоби догляду за шкірою або косметичні засоби, які захищають від екстремальної погоди та сонця.
  5. У метавсесвіті покоління Z може будувати світи заново. 67% користувачів вважають, що наступного року аватари повинні краще відображати різноманітні типи фігури, одяг і відтінки шкіри. Для покоління Z краса та мода, створені штучним інтелектом, продовжують інтригувати.
  6. 68% користувачів соціальних мереж покоління Z або продовжать, або захочуть спробувати їжу іншої культури.
  7. Нове покоління очікує, що їхні улюблені інфлюенсери займуться новими формами медіа. Наприклад, понад 40% підписників покоління Z хочуть почути подкасти від своїх улюблених творців соціальних мереж у 2023 році.
  8. Майже половина користувачів соціальних мереж покоління Z позитивно відповіли на запитання, чи надсилали б вони мем як перше повідомлення партнеру в додатку для знайомств. Однак 39% респондентів сказали, що поганий смак у мемах робить їхнє захоплення менш привабливим.
Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук