YouTube запроваджує нові умови партнерської програми для Shorts

Читати на RU

З 1 лютого 2023 року учасники партнерської програми YouTube, які заробляють гроші на рекламі в Shorts, отримають нові умови. Ця нова модель розподілу доходу замінить фонд YouTube Shorts, йдеться в блозі Google.

Щоб відповідати вимогам, партнери з монетизації мають прийняти «Модуль монетизації Shorts» – умови, які дозволяють заробляти на рекламі та YouTube Premium. Якщо ви приймете модуль після 1 лютого 2023 року, розподіл доходу від коротких відео буде застосовано до переглядів починаючи з дати вашого прийняття.

Розподіл доходу від реклами в Shorts складається з чотирьох кроків:

  1. Дохід від реклами в каналі Pool Shorts. Щомісяця дохід від реклами, що демонструється між відео Shorts, додається та використовується як для винагороди творців, так і для покриття витрат на ліцензування музики.
  2. Розрахунок для пулу творців. Далі дохід переходить в пул творців. Якщо автор монетизації завантажує коротке відео без музики, увесь дохід, пов’язаний із його переглядами, надходить до пулу творців. Якщо музика є – з нього доходу вираховують вартість ліцензії.
  3. Розподілення між творцями. Із загальної суми в пулі творців дохід розподіляється між авторами, залежно від їх частки загальної кількості переглядів коротких відео у кожній країні. Наприклад, якщо автор отримує 5% усіх переглядів коротких відео, завантажених авторами, які монетизують, йому буде розподілено 5% доходу в пулі творців.
  4. Частка доходу для YouTube. Творці залишатимуть собі лише 45% розподіленого доходу, незалежно від того, використовувалася музика чи ні.
Зображення: Google

В YouTube також є вимоги до контенту в Shorts. Якщо відео їм не відповідає, воно не буде монетизуватися. Ось приклади Shorts, які не монетизуються.

  • Неоригінальні короткі відео, наприклад невідредаговані кліпи з фільмів або телешоу, повторне завантаження вмісту інших авторів із YouTube чи іншої платформи або компіляції без додавання оригінального вмісту.
  • Штучні або підроблені перегляди Shorts, наприклад від автоматичних кліків чи прокручування ботів.
  • Перегляди коротких відео, які не відповідають інструкціям щодо вмісту, придатного для рекламодавців.

Чому це цікаво?

Як пише TechCrunch, з новими умовами YouTube Shorts може стати найбільшим конкурентом TikTok. Якщо творці зможуть заробляти більше грошей на YouTube Shorts, ніж на TikTok, вони отримують стимул створювати оригінальний контент для платформи YouTube. Жодна платформа для коротких відео досі не створила дієвих умов для розподілу доходів від реклами. Це дає Shorts помітну перевагу над конкурентами.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук