Через зростання цін на продукти, складність логістичних шляхів та брак робочої сили стає все складніше розвивати франчайзинговий бізнес у сфері харчування. Зазвичай заклади менших площ, але більші в охопленні ринку – є більш прибутковими та мають шанс розширюватися й надалі. 

Про це пише Enterpreneur, та публікує 6 пунктів, яких варто дотримуватися, аби франчайзинговий бізнес в сфері харчування розвивався. AIN.Business переповідає.

Більші в об’ємі, але менші в просторі

Бізнеси гастрономічної сфери повинні навчитися проектувати більш компактні та ефективні кухні та зали. А також мають більше розвивати культуру замовлення на виніс. Для цього потрібно інвестувати в технології та оптимізувати послуги доставки. 

В цьому форматі обслуговування є кілька переваг, зокрема:

  • зменщшення додаткових витрат на обладнання;
  • менші приміщення за площею, відповідно менше витрат на оренду;
  • можливість клієнтів вибирати. Вибір – це запорука успішного маркетингу. Якщо не дати можливість клієнту їсти там, де він хоче і що хоче – це може зробити хтось інший.

Рентабельне меню

Не варто забувати правило 80\20: 80% ваших продажів припадають на 20% вашого меню. Інші 80% пунктів вашого меню зменшують маржу та ускладнюють операції.

Важливо правильно розробляти меню та регулярно аналізувати його. Грамотне складання меню зменшить витрати на їжу, відходи та робочу силу. Також важливо включати в страви продукти, які є легкими у приготуванні.

Автоматизація процесів

Автомати та кіоски спрощують процес замовлення, що є перевагою для клієнтів. Це також дозволяє бізесу заощадити на робочій силі. 

Економія коштів несе за собою можливість зосередитися на працівниках та більше спрямовувати ресурси на них. Адже знайти робочу силу значно важче, аніж піклуватися про внутрішніх працівників. 

Не наймайте більше працівників. Наймайте правильних 

При великій команді загально-розпорядчі витрати (ті, які йдуть на страхування, гонорари, забезпечення офісних меблів, комунальні послуги) в бізнесі можуть швидко зрости. Тому важливіше наймати правильних людей на роботу, аніж будувати велику команду. 

Простота в інтер’єрі

Загалом, придбати нерухомість чи орендувати приміщення не дуже легко. Проте, проста бізнес-моделі означає ширший вибір.

Розміщення закладів в нетрадиційних місцях (аеропорти, станції транспорту, стадіони й тд.) може стати ключовою ланкою для подальшого розширення бізнесу. Ваш заклад буде більш помітний=м й відповідно приноситиме більше прибутку. Саме простий бізнес-план дасть можливість це реалізувати.

Розвиток цифрового маркетингу

В матеріалі зазначають, що минули часи дорогих маркетингових кампаній, які створені на охоплення величезних територій. Якщо ваш бізнес працює в одній частині країни, то орієнтуватися на рекламу в іншій частині – марна трата грошей та часу. 

Потрібно вилучити нерелевантні географічні регіони із вашого маркетингового плану. Рости в саду, який ви посадили самі (з англ. – Grow in the garden you’re planted), –  буде більш рентабельно.