Такі результати дослідження онлайн-школи Englishdom серед працівників компаній, які продовжують корпоративне навчання англійської мови під час повномасштабної війни.
Дослідження охопило 32 компанії: разом з Englishdom вивчають мову майже 1700 їхніх працівників. З'ясувалося, що найбільше уваги вивченню англійської у 2022 році приділяв український IT-бізнес — на компанії з цієї індустрії припадає 40% учасників опитування. Другу сходинку посідає фінансовий сектор — 13% опитуваних.
8 з 10 компаній вказали, що для них основна ціль вивчення англійської — підвищення кваліфікації працівників. Решта впроваджують корпоративне навчання як частину соцпакета.
Такі результати дослідження онлайн-школи Englishdom серед працівників компаній, які продовжують корпоративне навчання англійської мови під час повномасштабної війни.
Дослідження охопило 32 компанії: разом з Englishdom вивчають мову майже 1700 їхніх працівників. З'ясувалося, що найбільше уваги вивченню англійської у 2022 році приділяв український IT-бізнес — на компанії з цієї індустрії припадає 40% учасників опитування. Другу сходинку посідає фінансовий сектор — 13% опитуваних.
8 з 10 компаній вказали, що для них основна ціль вивчення англійської — підвищення кваліфікації працівників. Решта впроваджують корпоративне навчання як частину соцпакета.
Щодо необхідності підвищувати мовні навички співробітників — для багатьох українських бізнесів це питання стало запорукою виживання у 2022 році. Згідно з дослідженням Englishdom, внаслідок повномасштабної війни 40% компаній стикнулися з новими викликами щодо застосування англійської.
Зокрема у 85% з них працівники почали більше спілкуватись з іноземними клієнтами, у 38% — команди змушені вивчати більше документації чи професійної літератури англійською.
При цьому великі компанії (понад 250 співробітників) стикалися з потребою покращувати англійську у чотири рази частіше, ніж маленькі бізнеси. Наприклад, серед 32 компаній-учасників опитування було 5 зі штатом понад 1000 співробітників — і всі вони зауважили, що перед їхніми працівниками постала необхідність удосконалити англійську.
Повномасштабна війна позначилася на форматі роботи більшості українських бізнесів. Майже половина компаній перевела на віддалену роботу частину співробітників, ще 16% — всіх співробітників. Працівники кожного шостого бізнесу після вторгнення переходили на дистанційний формат, але наразі вже повернулися до офісів.
Але зміни у форматі роботи не завадили бізнесам підвищувати компетенції своїх команд. Третина компаній зазначила, що після 24 лютого у них збільшилася кількість працівників, які вивчають англійську з Englishdom. Найчастіше це пов’язано із загальними змінами у розмірі штату бізнесів. З'ясувалося, що 28% компаній після 24 лютого збільшили свої команди — переважно у них водночас зросла й кількість студентів.
Також дослідження показує певні зміни у кількості годин, які працівники компаній присвячують заняттям з Englishdom. За результатами опитування, 13% бізнесів збільшили кількість щотижневих уроків. Усі вони стикнулися з новими викликами через війну, і наразі їхні працівники почали частіше спілкуватися з іноземними клієнтами або читати матеріали англійською. Це й спричинило потребу брати більше уроків, щоб швидше вийти на наступний рівень володіння мовою.
Згідно з дослідженням Englishdom, 81% компаній відзначають ефективність корпоративного вивчення англійської для розвитку бізнесу.
Менеджери половини опитаних компаній помітили, що їхні співробітники почали більше цінувати соцпакет. Водночас команди 38% бізнесів тепер активніше спілкуються з іноземними колегами, 25% — з іноземними клієнтами.
У третині компаній зауважили, що їхнім працівникам стало легше вивчати документацію англійською. Співробітники кожної шостої компанії покращили свій професійний рівень завдяки англомовним книжкам, статтям, лекціям.
13% бізнесів завдяки вдосконаленню англійської залучили нових іноземних клієнтів.
Також десята частина компаній відзначила, що їхній колектив став більш згуртованим, колеги об'єдналися навколо навчання.
Згідно з дослідженням Englishdom, 81% компаній відзначають ефективність корпоративного вивчення англійської для розвитку бізнесу.
Менеджери половини опитаних компаній помітили, що їхні співробітники почали більше цінувати соцпакет. Водночас команди 38% бізнесів тепер активніше спілкуються з іноземними колегами, 25% — з іноземними клієнтами.
У третині компаній зауважили, що їхнім працівникам стало легше вивчати документацію англійською. Співробітники кожної шостої компанії покращили свій професійний рівень завдяки англомовним книжкам, статтям, лекціям.
13% бізнесів завдяки вдосконаленню англійської залучили нових іноземних клієнтів.
Також десята частина компаній відзначили, що їхній колектив став більш згуртованим, колеги об'єдналися навколо навчання.
«Навчання допомагає підвищувати та підтримувати рівень англійської співробітників для спілкування з іноземними колегами», —
«Завдяки урокам працівники відчувають, що мають можливість розвиватися попри обставин», —
«Ми і раніше співпрацювали з іноземними ринками, але зараз це дається трішки легше: команда стала більш впевненою у своїх силах», —
«Вивчення англійської допомагає працівникам перемикнутися від новин», —
«Керівники компанії покращують розмовну англійську, це впливає на переговорний процес із партнерами з-за кордону», —
«Ми активно виходимо на нові ринки та долучаємо все більше працівників до роботи з іноземними партнерами», —
«Навчання допомагає працівникам залишатися амбітними, мотивованими, конкурентоспроможними на ринку вакансій», —
«Вивчення англійської — це немов якір з минулого життя до повномасштабної війни», —