Протягом 2020 року ми випустили 115 спецпроектів. А за 2021 рік вже 178. Наші тексти читали в середньому 5 000 людей. Охоплення у Facebook набирали близько 30 000. Це були тести, ігри, експлейнери, фічери й навіть комікси.
1,6 мільйонa людей щомісяця
СЕО та топ-менеджери IT-компаній, інвестори та підприємці, політики, маркетологи, розробники, галузеві експерти, студенти бізнес- та технічних факультетів
Докладніше про аудиторію можна дізнатися у медіакіті.
HR-бренд і рекрутинг
реклама B2B-сервісів
хостинг
інвестування
продаж електроніки, нерухомості, машин
мода
подорожі
все інше, що може бути цікаво людині, зайнятій в IT
Великі тексти на різні теми: від історії створення компанії до порад куди інвестувати гроші. Наші дві головні цінності: виконати завдання клієнта якісно та дати читачеві корисний текст, який чомусь навчить, розкаже чи просто розважить.
Усі на борт! Український стартап Reface шукає піратів на свій шатл
Reface
Чого не вистачає українській it-освіті та як це виправити ще зі школи
КМДШ
Игровой ноутбук до $ 1 000, который потянет «Киберпанк 2077»
Intel
Я міленіал, і мені набридло змінювати роботу кожні півроку
Redwerk
Серія спецпроектів
Три та більше проектів, об'єднаних однією темою та виготовлених для одного партнера. Серія дозволяє дати читачеві більше інформації, довше залишатися в інфополі та отримати більше охоплень та прочитань.
З урахуванням знижки 15% при купівлі 3 і більше проектів
Інтерактивний спецпроект
Тести, ігри, картки, комікси, карти, симулятори — це матеріали, якими хочеться поділитися з друзями. Такий проект дарує приємні емоції й може виконувати такі неочевидні функції, як пошук кандидатів на роботу, розповідь про нову функцію, збирання резюме або навчання.
Counter Terrorist Win: чи знаєшся ти на кіберспорті
HellRaicers
Хто ти у світі IT?
Terrasfot
Здобути PS5 і вижити: комікс про звичайного супергероя
PlayStation
Релокейтнутися в Лондон чи заснувати стартап в Україні
Universe
Подкаст
У 2019 році ми увірвалися в процес виготовлення подкастів і досі сидимо на цій кухні. Перший подкаст «Бізнес у кризу» слухали на всіх доступних платформах: Soundcloud, Apple Podcasts, Anchor, Spotify, Overcast, а текстову версію кожного випуску читали 7000-9000 людей.
Під час використання матеріалів сайту обов'язковим є наявність гіперпосилання в межах першого абзацу на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням бренду видання AIN.UA. Матеріали з позначками «Новини компаній», PR, «Спецпроект», «Промо» і «Блоги» публікуються на правах реклами.