Компанія Tonti Laguna, яка є частиною Netpeak Group, запустила перший український ASO-сервіс — Asolytics. З його допомогою можна збільшити видимість мобільних додатків у магазинах, що і збільшити кількість завантажень.
Asolytics допомагає швидко оптимізувати сторінку мобільного додатка. Для цього існують кілька інструментів сервісу:
- Швидкий підбір ключових слів для опису додатка. Інструменти Asolytics підбирають семантику на основі даних про конкурентів одразу для різних країн і різними мовами. Зокрема, інструменти дозволяють знаходити та аналізувати сотні релевантних ключових слів. Також можна отримати підказки для конкретного ключового слова на основі семантики конкурентних додатків зі всього світу.
- Автоматичні підказки про помилки в оптимізації додатка. Asolytics виявляє всі неправильно оптимізовані елементи застосунку та одразу генерує підказки про те, що потрібно виправити. Також можна отримати аналітику про ефективність оптимізації та замовити послуги в ASO-спеціалістів.
- Пошук конкурентів для отримання інсайтів про просування. Алгоритми сервісу дозволяють швидко знайти потенційних конкурентів обраного додатка. Такі списки можна формувати власноруч, обираючи якомога більше прямих конкурентів. Також можна проглядати топчарти різних категорій додатків в App Store чи Google Play, щоб бути в курсі змін на ринку.
Більшість інструментів Asolytics доступна в безкоштовному тарифі — користувачі вже можуть використовувати інструменти сервісу для просування своїх додатків.
Чому це цікаво?
Більшість популярних ASO-сервісів мають російське походження. Підтримуючи російські продукти, користувачі опосередковано фінансують війну. Раніше Netpeak Group разом з Міністерством цифрової трансформації запустили ініціативу ReplaceRUwithUA про заміну софту російського походження українськими продуктами. Asolytics — це перший повністю український ASO-сервіс.
«Війна змусила нас працювати над сервісом ще з більшим ентузіазмом, адже Asolytics — це один зі способів протидіяти російській агресії. Завдяки нашому сервісу світ може відмовитись від російських ASO-сервісів назавжди», — Олег Ольховський, засновник Asolytics.