Рубрика «Стартап дня» на AIN.UA — це трибуна для засновників проектів, де можна познайомити потенційних клієнтів та інвесторів зі своїм продуктом. Редакція зберігає пряму мову спікера. Розповісти про свій стартапі можна, заповнивши анкету за посиланням.
SkillzRun — це LMS, яка дасть можливість кожному освітянину (або HR-відділу, або будь-кому, хто хоче когось чомусь навчити) створити застосунок.
Засновники та команда стартапу
Засновники стартапу — Андрій Самойленко та Жульєн Дюссаус.
Зараз у нас 7 членів команди: 4 розробники (ios/android/front/back), 1 продукт-менеджер, 1 маркетолог та 1 sales manager (український) і 2 співзасновники — product owners. Доходи з України допомагають компенсувати частину інвестицій (+ хороша динаміка дає додаткову мотивацію), але ми все одно інвестуємо власні кошти (що стало важко з війною).
Про що стартап
Ми вважаємо, що сучасні LMS (Learning management system) недостатньо серйозно ставляться до студентської частини інтерфейсу (дизайн, ергономіка, гейміфікація тощо), і це має величезний негативний вплив на мотивацію до прогресу.
Зазвичай, студентська частина LMS — це досить нудний інтерфейс, навіть не дуже добре адаптований до мобільного пристрою, неможливо порівняти з додатками для навчання, як LinguaLeo / DuoLingo у лінгвістичному секторі, наприклад.
Отже, наша ідея у 2017 році полягала в тому, щоб створити нове покоління LMS, яке дасть можливість кожному освітянину (або HR-відділу, або будь-кому, хто хоче когось чомусь навчити) створити зручний, сучасний, привабливий застосунок на межі технологій, який буде мотивувати студентів рухатися вперед у процесі навчання. Так народився стартап SkillzRun.
Яка модель монетизації
Freemium model. Клієнти купують щомісячно пакет на певну кількість користувачів (студентів), яких вони можуть запросити до платформи. Наприклад, пакет «>100 користувачів» коштує $49 і дає можливість додати на платформу до 100 учнів. Також є white label версія — це коли ми збираємо окремий додаток під клієнта, з його лого та дизайном, назвою та можливістю створення специфічного функціонала. Вартість white label: мінімум $300 за 300 користувачів.
Скільки часу пішло на MVP? Яких помилок припустилися?
Почали розробку у 2017 році. MVP вийшла у 2021. Дуже багато чого викинули з того часу, наприклад, режим тренування, де ми не вгадали з дизайном (зробили у вигляді приборної панелі автомобіля, а потрібно було робити avatar page).
Як виникла ідея створити стартап?
Майбутній кофаундер з Парижу, Жюльєн, прийшов до нашої digital-студії між Францією та Україною (weeteam.net) у 2014 році та попросив зробити LMS для його мовної школи. На той час weeteam вже зробили декілька освітніх digital проектів і мали певний досвід у цьому.
Під час глибшого дослідження світового ринку LMS та розробки продукту ми помітили, що майже всі LMS на ринку не мають якісних мобільних додатків (шок!), а їх мобільні версії не можуть якісно передавати необхідний функціонал. Та і взагалі, інтерфейс студента досить нудний та не мотивує до прогресу. Ось так ми вирішили запустити Skillzrun.
Дуже хотілося застосувати мій технічний досвід і привнести трохи свіжого повітря у світ LMS, надаючи змогу усім охочим легко та зручно створювати навчальний додаток на межі технологій, який би мотивував студентів на прогрес (наприклад, я вже мав певний досвід роботи з AR для навчання, який ми врешті-решт інтегрували в SkillzRun як «місії AR»).
Хто ваші конкуренти, які в них досягнення?
Наші конкуренти — це міжнародні та українські LMS. Міжнародні «гіганти», такі як Moodle, Talent LMS, 360 learning, Thinkific. Це, напевно, найсильніші LMS у світі з погляду доступного функціоналу, але дизайн та інтерфейс учня, слабка мобільна версія та відсутність можливості створення персонального застосунку вирізняють SkillzRun на їхньому фоні.
Українські розробники LMS останнім часом активізували свою роботу на ринку, вони роблять ухил на веб-версію, розвивають мережу інтеграцій з додатковими сервісами. SkillzRun — це про мобільний застосунок, інтерактив, гейміфікацію, гнучкість та адаптивність під різні типи навчання, а також імідж, репутація та лояльність користувачів у випадку створення власного навчального застосунку.
Яких конкурентів уже немає, чому в них не вийшло?
Весь російський ринок конкурентів перестав існувати. Наприклад, хороша LMS була Progress Me, але також без мобільного застосунку та з дуже слабкою мобільною версією. Також, популярний сервіс GetCourse. Багато клієнтів SkillzRun використовували раніше ці сервіси, а тепер шукали та шукають українську альтернативу.
Дуже перспективний. Сьогодні в Україні всі продовжують ще активніше переходити до digital-навчання внаслідок війни. Ми всі маємо бути мобільними, і навчання зокрема. Також, велика кількість людей шукає аналог російським платформам та просто хочуть підтримувати українські продукти.
Скільки грошей/часу інвестовано?
Більш ніж $400 000 власних коштів. Шукаємо інвестиції від $0.2 млн.
Чого вдалося досягти?
- NAU: +200;
- 50+ кастомерiв в Україні та 5+ у Європі. 100+ freemium users;
- Середній ARPU / MRR : 60$ / month per user;
- LTW — 6-8 months min;
- Conversion rate from free user to customer: 5% (need to improve).