Фінська студія Fingersoft, що розробляє мобільні ігри, вирішила переводити співробітників на 6-годинний робочий день. Але лишити при тому 90% зарплати. Про це повідомляє Games Industry.

  • Компанія вже експериментувала із 4-денним робочим тижнем і 6-годинним робочим днем у 2021 та 2022 роках. В експерименті брали участь приблизно 50% з її загального штату в 110 людей.
  • Співробітникам надавали можливість обирати між двома такими опціями, а результати оцінювала незалежна третя сторона.
  • Компанія оголосила, що 6-годинний робочий день виявився більш корисним для співробітників. А отже, його вводять назавжди.
  • За словами CEO компанії Яакко Кульмаойя, експеримент 2021 та 2022 року показав, що є шляхи значно покращити самопочуття співробітників, водночас лишаючи загальну продуктивність на тому ж рівні, або й підвищуючи її. Він впевнений, що чим краще себе почуває робітник, тим краще він чи вона працює, і тим краще загальна робоча атмосфера в офісі.