Згідно з опитуванням компанії OLX, рівень онлайн-покупок у грудні 2022 року відновився до показників кінця 2021 року – до 77%. Більшість покупців аргументують схильність до віртуальних покупок економією часу, широким асортиментом товарів, можливістю доставки додому тощо.
З початком повномасштабної війни величезна частина офлайн-бізнесу втратила свої точки, натомість деяким вдається відновити роботу завдяки маркетплейсам чи соцмережам – будь-яким платформам, де можна продавати свої товари онлайн. Така тенденція зі свого боку дозволяє більше заробляти за рахунок оптимізації продажів, охоплення ширшої аудиторії та пропозиції товарів за кордон.
Редакція AIN.Business розпитала SMM-менеджерку магазину The Lace Катерину Кокітко про те, як офлайн-бізнесу вийти в онлайн, та правильно оформити сторінку в Instagram.
Катерина зазначає, що найбільш ефективно для магазину – поєднувати просування у двох-трьох соцмережах. Таким чином ви зможете формувати й збільшувати ширшу цільову аудиторію. Але, якщо ви вперше представляєте бізнес онлайн, то для початку буде достатньо Instagram.
Якщо ваш магазин до цього був noname, то в онлайні так не працюватиме. Спеціалістка каже, що для назви магазину краще обирати коротке слово чи словосполучення. А поєднання букв та звуків має бути співзвучним, щоб споживачу легше запам’яталася назва. Також важливо вкласти в назву те значення, яке буде відображати цінності та ідеї бренду.
Створюючи онлайн-сторінку для магазину, необхідно подумати про айдентику. Вона потрібна для впізнаваності бренду/товару, а також як візуальна складова для клієнта – краса в деталях. Важливо бути унікальним та відрізнятись від більшості схожого сегменту.
Вагоме значення має аватар. Тому варто використовувати логотип або зображення продукту. Крім того, варто подумати про заповнення шапки профілю. Тут важливо зазначати назву, ключові слова про діяльність або товар, щоб клієнт міг знаходити вас в пошуку, а також адресу компанії, якщо є.
Оформлюючи сторінку, важливо пам’ятати, що користувач одразу й без проблем має знайти відповіді на такі питання:
- різноманітність асортименту;
- умови доставки/повернення;
- склад товару;
- ціна;
- чим товар буде корисним для клієнта і чому він має придбати саме тут, а не в інших – тобто показати «цінність товару».
Запорука успіху – комплексне поєднання візуального, інформаційного та комунікаційного наповнення сторінки. Проте Катерина наголошує, що найкращий інструмент зараз – це Instagram Reels. Потрібно знімати різноманітні відео, які будуть відповідати вашій філософії та баченню. Таким чином до вас прийде потрібна аудиторія, яка буде це теж розділяти.
Крім того, одним зі способів просування сторінки можуть бути хештеги. Фахівчиня радить: якщо і використовувати їх, то краще тільки приховані. Це можна зробити наступним чином:
- напишіть коментар;
- дайте відповідь на нього хештегом;
- потім видаліть перший коментар.
Instagram прив’яже хештеги до посту, проте їх вже ніхто не побачить. Також варто пам’ятати, що після цього ви не зможете його відредагувати.