Український стартап Reply.io вже інтегрував GPT-3 в інструмент розсилки. Як це працює

Український стартап Reply.io запустив Magic Sequence – інструмент на основі штучного інтелекту, який створює листи, розсилає їх потрібній аудиторії та автоматично надсилає нагадування. Журналіст AIN.UA поспілкувався з командою стартапу і розповідає деталі.


Стартап Reply розвиває сервіс для автоматизації холодного охоплення аудиторії. Для прикладу, за допомогою розсилок електронною поштою чи смс. Це повідомлення, які потрапляють в inbox, а не класичні маркетингові розсилки.

Нещодавно компанія додала нову функцію, створення автоматичних розсилок за допомогою штучного інтелекту. Для цього використовують технологію GPT-3, попередника ChatGPT. ШІ навчали на власній аналітиці, яку вдалося назбирати за 8 років існування Reply. Наприклад, інформація про листи, які відкривають частіше за інші.

Функція отримала назву Magic Sequence. Вона автоматично генерує перше повідомлення та фолоуапи (нагадування, які приходять через деякий час після першого листа) на основі короткого опису пропозиції та цілей відправника. Інструмент дозволяє редагувати та повторно генерувати повідомлення або запускати послідовність одночасно.

Ви можете обрати, хто відправляє лист, наприклад піарник або менеджер з продажів. Потім потрібно коротко описати, що саме повинно містити повідомлення. Далі ШІ генерує текст, який можна відредагувати або згенерувати повторно. Наступний крок — автоматичне створення повної послідовності розсилки. Тобто, ви отримуєте одразу кілька листів, які відправлятимуться почергово за певних умов. Також інструмент пропонує найбільш релевантні канали для розсилки.

Функція вже доступна для всіх користувачів англійською мовою. В Reply немає безкоштовного тарифу, тому для використання потрібно оформити підписку.

Magic Sequence розроблено для відділів продажів, HR, PR, агентств і тих, кому потрібно розсилати холодні електронні листи. Це не перший продукт стартапу на основі ШІ. Раніше Reply.io запустив сортування відповідей на електронні листи.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук