Чи можливо уникати проблеми бенчі? Де швидко знаходити девелоперів з потрібною експертизою? Як не втрачати перспективних клієнтів? Щоби допомагати IT-компаніям розв’язувати ці питання, ми в агентстві Red Jumpers створили застосунок для керування партнерськими відносинами. Докладніше про нього — в статті.

3 проблеми, які допомагає вирішити застосунок Red Jumpers

Якщо ви працюєте в B2B, то, скоріш за все, стикалися з однією чи кількома проблемами:

  • спеціалісти подовгу сидять на бенчі;
  • під запити клієнтів не вистачає девелоперів з конкретною експертизою та технічним стеком;
  • бізнес не росте: доводиться погоджуватись на нерентабельні проєкти, натомість розширити свої продажі чи послуги не виходить.

Саме тому ми розробили Red Jumpers App — надійну партнерську мережу європейських технологічних компаній, де можна обмінятися талантами та проєктами. Ось що конкретно ви можете отримати за допомогою застосунку:

  • знайти спеціалістів з конкретним стеком: в нашій базі — понад 4 тисячі CV-девелоперів;
  • продати співробітників, що сидять на бенчі: кожного місяця ми отримуємо понад 100 запитів від компаній;
  • легко керувати інформацією про кандидатів у персональному кабінеті — а значить, оперативно відповідати на запити клієнтів;
  • економити час на самостійну перевірку потенційних партнерів або клієнтів.

Як працює Red Jumpers App:

  • Ви заповнюєте контактну форму, вказавши ім’я, адресу електронної пошти, номер телефону та назву компанії.
  • У зручний час вам телефонує наш менеджер, щоби узгодити деталі. Після перевірки профілю компанії ми додаємо вас до партнерів.
  • У розділі «Технології» ви обираєте один або кілька стеків, що вас цікавлять. На ваш e-mail надходять кваліфіковані запити, пов’язані з цими технологіями. Кожен з них містить вимоги до кандидатів, опис проєкту, рейтинг, знання мови та пріоритети клієнта.
  • У застосунку ви бачите, хто є менеджером конкретного проєкту з боку Red Jumpers. У будь-який час ви можете зв’язатися з ним та отримати всю потрібну інформацію щодо проєкту чи кандидата.

5 «ні», які зупиняють вас від партнерства

Ми знаємо, що партнерство — це завжди ризики. Саме тому ми організували роботу застосунку так, щоби ці ризики мінімізувати: протягом всього шляху наші менеджери підтримують учасників та контролюють спільну роботу.

  1. «Партнер схантить моїх розробників».

Всі контакти ваших девелоперів з партнерами відбуваються виключно через Red Jumpers. В особистому кабінеті ви можете додавати вільних розробників на бенч: ця інформація доступна тільки нашому менеджеру, який може пропонувати їм відповідні проєкти.

Окрім того, до моменту затвердження кандидата процес відбувається за моделлю White Label: ви можете не надавати персональних даних девелопера. Відповідно, на цьому етапі схантити його неможливо. 

  1. «Якщо я поділюся проєктом, то втрачу клієнта».

Віддаючи задачу компанії-партнеру, ви маєте право тільки делегувати їй роботу, але не передавати самого клієнта. Отже, якщо його задовільнить рівень виконання, наступного разу він знову прийде до вас.  

Якщо ж ви передаєте підряднику і клієнта, то можете диктувати свої правила: наприклад, укласти агентську угоду чи підписати NDA, які заборонятимуть хантинг.  

  1. «Партнер не виконає своїх зобов’язань».

По-перше, ми ретельно перевіряємо всі компанії, які подають запити на партнерство: проводимо ресьорч на сторонніх ресурсах на кшталт Clutch або Good Firms, знайомимося особисто з СЕО та вибудовуємо стосунки С-рівня. Тому ми переконані, що пропонуємо для співпраці тільки сильних та надійних партнерів.

По-друге, в нас є процес валідації кандидатів. На мітингу з кожним із них менеджери Red Jumpers перевіряють його hard та soft skills, рівень англійської та їхню відповідність резюме. 

По-третє, ми слідкуємо, щоби компанія-виконавець та компанія-підрядник обрали саме той метод та деталі співпраці, які підходять обом. Якщо якась зі сторін не виконує домовленості (зриває дедлайни, провалює задачі тощо), ми виключаємо її з переліку партнерів.

  1. «Мені не потрібна допомога».

«Замість допомоги партнерів я просто можу знайти розробників на Upwork». Знайома думка? Але у такого способу багато недоліків: ви витрачаєте час на пошук спеціалістів і не завжди отримуєте бажаний результат. Фрілансери часто зривають дедлайни, неякісно виконують завдання або просто зникають.

Натомість у Red Jumpers App ви швидко знайдете перевірених спеціалістів під конкретні запити та будете співпрацювати з ними під контролем агентства.

  1. «Не важливо, з ким працювати: головне, щоб були проєкти».

Партнерів дійсно можна знайти будь-де: достатньо зайти в відповідні Telegram-канали чи Facebook-групи. Але чи впевнені ви, що перший-ліпший, хто відгукнеться на пропозицію, буде надійним партнером? Чи маєте ви час особисто перевіряти кожного кандидата? Як будете контролювати виконання задач?

Такий підхід може створити ризики для вашої репутації та загальмувати ріст. Щоби уникнути цього, варто більш розбірливо підходити до співпраці або делегувати цю задачу професіоналам.

З питання, на які потрібно відповісти перед пошуком партнерів 

Партнерство — це про чіткі цілі та розумне делегування. Тому, перш ніж починати пошуки, варто відповісти на кілька запитань.

1. Які саме бізнес-задачі ви хочете вирішити? Визначення задач (однієї чи декількох) дасть відповідь на питання, кого саме ви шукаєте. Наприклад:

  • розширення та підсилення команди;
  • отримання нових клієнтів;
  • робота з сильними проєктами, що будуть рухати та розвивати бізнес;
  • залучення конкретної експертизи, якої вам не вистачає.

2. Які завдання ви хочете делегувати? Це можуть бути:

  • разові задачі під конкретні запити;
  • ведення проєкта «під ключ»;
  • пошук прибуткових проєктів.

3. Яким ви бачите результат цієї угоди та за якими критеріями зможете його оцінити?

В якому випадку партнерство буде для вас успішним? Пропишіть конкретні цифри, які допоможуть виміряти результат.

3 фактори, на які варто звернути увагу на старті партнерства

Як не схибити, приймаючи рішення про співпрацю? Сфокусуватися на ключових факторах, які допоможуть зрозуміти, чого очікувати від партнера. Розповідаємо, як це робимо ми в Red Jumpers.

  1. Портфоліо та відгуки. Зараз в нашій базі — понад 700 компаній, що відкриті до партнерства. Кожну з них ми перевіряємо за напрацьованою схемою: читаємо відгуки, знайомимося з бізнес-профілями в соцмережах, спілкуємося з топ-менеджментом, складаємо оцінку на основі власного рейтингу.
  1. Нюанси спілкування. Кожне повідомлення, манера висловлювання, жарти, навіть емодзі — бездонне джерело інформації. Важливий і ритм спілкування: якщо співрозмовник подовгу не відповідає, зникає без попереджень — велика ймовірність, що так само він буде ставитися і до виконання задач. Тому, перш ніж залучати компанію до переліку партнерів, менеджери Red Jumpers особисто зідзвонюються з СЕО, щоби скласти максимально повне враження про бізнес.
  1. Спільна мета. Ідеальний метч — це коли ви терміново потребуєте Flutter-розробника, а компанія-партнер має саме такого на бенчі. Щоби таких збігів було якнайбільше, ми постійно спілкуємося з потенційними партнерами та з’ясовуємо їхні персональні потреби. Це допомагає швидко об’єднувати компанії та отримувати результат, що задовольняє обидві сторони.

Висновки

Партнерство — це економія вашого часу, ресурсів та потужний драйвер бізнесу. Партнерство за допомогою Red Jumpers App додає до цих переваг швидкість та надійність. Якщо ви — невелика компанія, що працює за моделями аутсорсу та аутстафу та прагне розвиватися, зареєструйтеся у нашому застосунку та переконайтеся, що зростати можна швидко та легко.