На медійному ринку України з’являється новий бренд — комунікаційна агенція The Tellers. Зміни у назві та позиціюванні робить українська частина міжнародного сервісу Infopoint Agency, яка тепер фокусуватиметься на локальних проєктах та працюватиме виключно з українськими ЗМІ.

«Зараз наша діяльність найпотрібніша саме в Україні, і тому ми хочемо сфокусуватися тільки на внутрішньому ринку та вести сюди міжнародний бізнес. В The Tellers Agency ми будемо шукати міжнародних та місцевих клієнтів для українських незалежних медіа. А міжнародна агенція Infopoint вже почала розширюватися на Східноєвропейські та Центральноазійські країни. З іншою половиною команди, яка далі розвиває міжнародний бренд Infopoint, ми на зв’язку і бажаємо їм успіху», — пояснює Мар’яна Мартинова, Операційна директорка проєкту.

The Tellers Agency упевнені, що зараз в Україні є велика кількість нерозказаних історій і відповідальних компаній, які готові говорити, і світ має їх почути. Тому команда сервісу у співпраці з медіа даватиме таким історіям поштовх і майданчик для креативного прояву. 

«Ми нарешті знайшли те, чого нам не вистачало в позиціюванні. Команда інтуїтивно не могла працювати з іноземними медіа та віддаленими від нашої реальності історіями, бо було багато усього нерозказаного вдома. Тепер, коли ми стаємо виключно Україно-центричними, будемо працювати з організаціями, які роблять внесок у розбудову країни і готові створювати історії, що мотивуватимуть аудиторію та робитимуть позитивні зміни. Нікому не хочеться робити просто рекламу, ба більше ніхто не вірить, що люди дивитимуться рекламу. Але всі читатимуть чесний досвід, що надихає», — каже Марія Леонова, СЕО The Tellers Agency.

The Tellers працює з трьома напрямками: створення медіа комунікаційних кампаній для брендів; організація подій під назвою Win-Win Weekend для обміну досвідом та обговорення трендів і викликів ринку; та аутсорс послуги комерційного відділу для медій, які не мають власних команд.

Партнерами The Tellers, з якими створюють проєкти, лишаються незалежні українські медіа, серед яких і AIN.UA.

Міжнародна агенція Infopoint Agency з’явилася на третій місяць війни. Головною метою сервісу було допомогти незалежним медіа з України та інших країн Східної Європи продовжувати заробляти та працювати з бізнесами через рекламу попри політичні репресії та агресію росії. За 7 місяців роботи команді вдалося опублікувати більше ніж 65 проєктів разом з 36 брендами.

Слідкуйте, читайте та поширюйте нас тут: Linkedin та Facebook