1 березня Volkswagen Group повідомив, що займається розробкою власного автомобільного магазину додатків. Фактично магазин стане аналогом Google Play для автомобілів з сучасною мультимедійною системою.
Як повідомляє The Verge, в майбутньому автомобільному магазині додатків водії знайдуть знайомі програми сторонніх розробників (наприклад TikTok, Spotify чи Yelp), проте в специфічній модифікації, оптимізованій для використання в авто.
Що створюють у Volkswagen?
Магазин додатків, що створюють у Volkswagen, орієнтований перш за все на розгортання сторонніх додатків, які будуть оптимізовані для використання в автомобілі. Додатки, про підтримку яких вже оголосили у компанії включають TikTok, Spotify, Yelp та інші популярні сервіси.
Загальний перелік додатків, які мають бути доступними на момент запуску магазину охоплюють широкий спектр категорій, включаючи музику та подкастинг, відеоконференції, прогнози погоди, пошук зон для паркування та зарядних станцій для електромобілів, ігри, новини, інтеграцію з розумним будинком та інше.
Починаючи з цього літа, магазин додатків буде запущено з великою частиною модельного ряду Audi 2023 року в США, Канаді, Мексиці та Європі, включаючи такі автомобілі, як A4 / A5, Q5, A6 / A7, A8, Q8 E-tron і E-tron GT. Також до переліку будуть включені подальші моделі Audi, що з’являться пізніше цього року. Після цього буде додано більше брендів і автомобілів, а ще пізніше магазин буде розгорнуто для інших автомобілів і брендів, як-от Porsche, Lamborghini та Bentley.
Попри те, що магазин додатків не буде доступний через бездротові оновлення для наявних моделей, автовиробник каже, що він незабаром представить абсолютно новий стек інформаційно-розважальних систем One.Infotainment для всіх своїх брендів. За словами Volkswagen, операційна система, яка лежить в його основі, базуватимуться на Android Automotive. Магазин додатків був розроблений спільно з Harman, автомобільним постачальником, який зараз є дочірньою компанією Samsung.
Чому автовиробники прагнуть створювати власний софт?
Програми, відформатовані спеціально для використання в автомобілях, стають дедалі популярнішими в останні роки, оскільки все більше і більше водіїв (і пасажирів) очікують рівня функціональності авто на рівні своїх смартфонів.
А такі застосунки, як Apple CarPlay та Android Auto, здебільшого обходять рідний автомобільний мультимедійний екран та софт й транслюють додатки зі смартфона. Автовиробники переважно не зацікавлені в такому форматі взаємодії, оскільки не хочуть віддавати стороннім технологічним компаніям цифрові функції своїх авто.
Таким чином, VW Group є не єдиною компанією, що намагається відтворити у своїх автомобілях схожу на смартфон систему. Буквально минулого місяця Mercedes-Benz також оголосив, що його нові автомобілі, починаючи з 2024 E-Class, включатимуть вбудовані програми для TikTok, Zoom, веб-браузера Vivaldi та інших додатків.
Важливість розробки власного програмного забезпечення для автовиробників показує також торішнє звільнення генерального директора Volkswagen Герберта Діаса через проблеми з софтом в автомобілях та нездатність організувати відділ розробки.