Канадський журналіст Крістіан Борис працював у компанії Shopify, потім став журналістом, а після 24 лютого присвятив себе фандрейзингу. Запустивши бренд St.Javelin, йому з командою вдалося заробити $2,3 млн, які донатять на допомогу Україні. Видання Forbes розповіло про те, як працює компанія, та що сприяло успіхові бренду серед іноземців. AIN.Business вибрав основні тези з матеріалу.
- Однаго разу Крістіан Борис приніс додому 100 стікерів із Дівою Марією з протитанковим комплексом Javelin в руках. Пізніше з‘явилася ідея продати їх та передати кошти на допомогу Україні.
- Наступного дня після запуску бренду St.Javelin, на стікерах вдалося заробити $1000, через день – $5000. Вже 10 березня 2022 року компанія задонатила пів мільйона доларів.
- Згодом команда почала виробляти мерч. Футболка St.Javelin є в президента Володимира Зеленського. Збільшити продажі, зокрема, допомогло відео, на якому Міністр Олексій Резніков дарує її головнокомандувачу.
- Завдяки запиту людей зі всього світу, збільшився перелік святих і сюжетів. Асортимент бренду розширювався відповідно.
- Шкарпетки шиють у Львові, кепки та футболки – у Дніпрі. Частину стікерів робить майстриня з Києва, яка прожила в окупації 28 днів.
- Серед зображень на товарах: Saint NLAW, яке розробили після передачі Британією протитанкових комплексів; Saint Piorun, що виникло з вдячністю полякам, Sankt Panzerfaust – німцям, Saint HIMARS – американцям.
- В команді – 15 людей. Вони, переважно, є українцями.
- До цього часу St.Javelin продав більше 200 000 одиниць мерчу. Найдорожчий предмет – два принти фотографій Саші Маслова варістю $899. Найпопулярніша покупка – стікер St.Javelin, який коштує $9.
- Станом на березень 2023 року, на сайті St.Javelin щодня роблять близько 10 000 замовлень. Загальна сума донатів сягнула $2,3 млн.