«Епіцентр» почав використовувати AI для генерації контенту та опису товарів

Понад пів року онлайн-бізнес «Епіцентру» тестує використання нейромереж на своїй онлайн-платформі. Як повідомили в компанії, ШІ пише для онлайн-платформи «Епіцентру» контент та елементи програмного коду, генерує рекламні банери, голосові повідомлення і створює простий програмний код.

Зокрема на роботів покладена генерація товарного контенту: вони перевіряють помилки, описують товар, а також оптимізують статті для пошукових систем. Як зазначають в компанії, якість згенерованого контенту додатково перевіряє редактор.

«З допомогою AI ритейлер озвучує текстові оголошення та їх комбінації, а також персоналізує відео. Це дозволяє дуже чітко таргетувати комунікацію і, відповідно, отримати значно більшу ефективність від рекламних оголошень. В результаті конверсія по відеокампаніям зросла майже у 2 рази, а ціна за конверсію зменшилася втричі. Також завдяки API автоматизована інтеграція з Google Ads та Ads Manager», — повідомили в «Епіцентрі».

За словами діджитал-маркетинг директора «Епіцентру» Андрія Труша, компанія планує використання штучного інтелекту для подальшої автоматизації та роботизації багатьох процесів в онлайні. Вже зараз дизайн та текст для значної кількості рекламних оголошень та креативів компанії створює і перевіряє штучний інтелект та технології автоматизації. 

«Штучний інтелект може робити дизайн та контент більш креативним, персоналізованим та, головне, унікальним. Таким чином картинка, яку він генерує, максимально відповідає уподобанням клієнта. Також з його допомогою можна тестувати інфографіку для візуалізації складної інформації та зробити подачу характеристик товару більш зрозумілою для користувачів», — уточнює Андрій Труш. 

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук