Угода року: Snapchat купив одеський стартап Looksery за $150 млн

Читати на RU

Засновники Snapchat — популярного мобільного застосунку для обміну повідомленнями — 2012 року відмовилися від $3 млрд, які їм пропонував Марк Цукерберг за проєкт. А 2015 року Snapchat допоміг українській команді здійснити наразі найбільший екзит в історії українських стартапів. Редакції AIN.UA стало відомо, що Snapchat купила Looksery, що родом з Одеси. CEO Looksery Віктор Шабуров та співробітники компанії від коментарів відмовилися.

Snapchat купил Looksery -1

За даними редакції, Snapchat купила Looksery за близько $150 млн. За чутками, вся команда розроблення українського застосунку переїде з Одеси до США.

Як окремий застосунок Looksery зник з AppStore, ставши частиною програми Snapchat — якщо, роблячи селфі, торкнутися зображення свого обличчя на екрані, з’являться знайомі фільтри від Looksery. Редакція перевірила, як нова функція працює в застосунку.

Snapchat купил Looksery-2

Про нову «фішку» в апдейті Snapchat написав у блозі, і новину вже підхопили в ЗМІ.

Looksery — це застосунок для мобільних пристроїв, завдяки якому можна в реальному часі змінювати зображення свого обличчя так, щоб красиво виглядати на фото і навіть під час відеочату. За допомогою застосунку можна «схуднути», «погладшати», вирівняти колір шкіри й усунути її дефекти, змінити будь-що — від кольору очей до форми черепа, накласти на обличчя анімацію мультяшного героя або героя фільму жахів.

Але заробляв проєкт переважно не на самому застосунку, а на ліцензуванні цієї технології. Хоча програма була успішною: 3 млн завантажень iOS-версії за кілька місяців після запуску.

Після вдалої кампанії на Kickstarter минулого року про українську команду написали багато популярних ЗМІ: TechCrunch, Forbes, VentureBeat, одесити засвітилися навіть на CNN. Це дуже допомогло залучити західних клієнтів: технологія Looksery зацікавила операторів кол-центрів, косметичні компанії, кіностудії.

Завдяки тому, що швидко вдалося знайти клієнтів на західних ринках, команда дуже швидко вийшла на прибутковість, генеруючи небачені для українського стартапу $1 млн обороту на місяць.

Нагадаємо, попередній гучний екзит української компанії був пов’язаний з Google: у вересні 2012 року компанія купила українську Viewdle за близько $40 млн. А вже в лютому 2014 року компанію Viewdle закрили, а розробників перевезли до американського офісу Motorola Mobility.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук